Η Γαλλία δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί από τις συνέπειες του σκανδάλου της Volkswagen.
Όπως ανακοίνωσε η θυγατρική της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία κατέγραψε με λεπτομέρειες τον αριθμό των αυτοκινήτων που φέρουν το επίμαχο λογισμικό, σχεδόν ένα εκατομμύριο οχήματα θα χρειαστεί να υποστούν τροποποιήσεις, ώστε να καταγράφονται σωστά οι εκπομπές των ρύπων. Πρόκειται για 574.259 μοντέλα της Volkswagen, 189.322 Audi, 66.572 Skoda, 93.388 SEAT και 24.523 επαγγελματικά οχήματα Volkswagen.
Στη Νότια Κορέα κατατέθηκαν οι πρώτες δύο αγωγές από ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της Volkswagen και δεκάδες θα ακολουθήσουν την ερχόμενη εβδομάδα, όπως έγινε γνωστό από δικηγορική εταιρεία στη Σεούλ.
«Οι πελάτες μας δεν θα είχαν ποτέ αγοράσει Volkswagen, εάν γνώριζαν τα πραγματικά αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπής ρύπων», δήλωσε εκπρόσωπος της Barun Law, ο οποίος θεωρεί ότι η συμπεριφορά της εταιρείας αποτελεί αισχροκέρδεια από ποινικής απόψεως. Αναμένεται ότι οι ενάγοντες θα ζητήσουν την ακύρωση της αγοράς του αυτοκινήτου τους, επιστροφή του τιμήματος, καθώς και την καταβολή αποζημίωσης ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος.
Στη Νότια Κορέα υπολογίζεται πως κυκλοφορούν περίπου 59.000 αυτοκίνητα της Volkswagen εξοπλισμένα με το επίμαχο λογισμικό. Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δήλωσε ότι σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές θα εφαρμοσθούν στον όμιλο Volkswagen, έπειτα από το σκάνδαλο Dieselgate.
«Στο τέλος, τίποτε δεν θα θυμίζει την παλιά VW», είπε ο Σόιμπλε σε τοπική γερμανική εφημερίδα, αρνούμενος ότι το σκάνδαλο απειλεί τη γερμανική οικονομία ή τη Γερμανία ως επενδυτικό προορισμό. «Θα βγούμε ισχυρότεροι από αυτή την κρίση. Διδασκόμαστε από τις κρίσεις», είπε χαρακτηριστικά.