Υπάρχει όριο στην ψύχωση με τη νέα τεχνολογία;
Θα ρίσκαρε κάποιος τη ζωή του για ένα gadget;
Δύο άνδρες στην Κίνα απέδειξαν πως η τρέλα της εποχής δεν έχει όρια. Έψαξαν και βρήκαν δίοδο στα σκοτεινά σοκάκια της μαύρης αγοράς, ήρθαν σε επαφή με μεσάζοντα και πρόσφεραν το ένα τους νεφρό, προκειμένου να χρησιμοποιήσουν τα χρήματα για την αγορά ενός iPhone 6s! Η απάντηση λοιπόν, στα ερωτήματα που θέσαμε, είναι… όχι και ναι!
Όχι, δεν υπάρχει – πλέον – όριο στην ψύχωση με τη νέα τεχνολογία. Ναι, θα ρίσκαρε κάποιος τη ζωή του για ένα gadget.
Η ιστορία έχει ως εξής. Ένας άνδρας στην Κίνα, ονόματι Βου, ήθελε απεγνωσμένα να αποκτήσει ένα iPhone 6s. Αντιμετώπιζε όμως ένα σημαντικό πρόβλημα. Δεν διέθετε τα χρήματα για την αγορά του. Τότε, ένας γνωστός του ονόματι Ουάνγκ, τού πρότεινε να δωρίσει το ένα του νεφρό, ώστε να συγκεντρώσει το απαιτούμενο κεφάλαιο. Ο Βου το σκέφτηκε και συμφώνησε. Οι δύο άνδρες επικοινώνησαν με έναν μεσάζοντα στη μαύρη αγορά και κανόνισαν συνάντηση μαζί του για τα περαιτέρω. Στην Κίνα, όπου η δωρεά οργάνων βρίσκεται σε πολύ χαμηλά ποσοστά, οι τιμές έχουν εκτοξευθεί στα ύψη, με αποτέλεσμα να ανθεί η μαύρη αγορά οργάνων. Η επαφή έγινε μέσω ίντερνετ. Ο ατζέντης του είπε πως πρέπει να υποβληθεί σε εξετάσεις στο νοσοκομείο του Ναντζίνγκ. Το ραντεβού κανονίστηκε, αλλά όταν έφτασε η ώρα της συνάντησης, ο Βου δεν εμφανίστηκε.
Προφανώς αναθεώρησε. Ο Ουάνγκ, ο οποίος του είχε προτείνει τη συγκεκριμένη λύση, επέμενε να συνεχίσουν το σχέδιό τους και να το ολοκληρώσουν. Τότε ο Βου απευθύνθηκε στην αστυνομία, προκειμένου να βάλει ένα τέρμα σε αυτή την ιστορία. Ο Ουάνγκ, ο οποίος είχε προτείνει την ιδέα, εξαφανίστηκε και από τότε δεν έχει δώσει σημεία ζωής. Προφανώς ήταν μέλος ενός κυκλώματος και ο ρόλος του ήταν να προσεγγίζει τα ανυποψίαστα πιθανά θύματα και να τα παρασύρει.
Τα iPhones είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην Κίνα. Οι πωλήσεις των εταιρειών έχουν ξεπεράσει κάθε πρόβλεψη και δεδομένο. Η Apple θέλει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην Κίνα και το big boss της εταιρείας, Τιμ Κουκ έχει παραδεχθεί ότι οι νέες καινοτομίες, όπως το καινούργιο χρυσό τηλέφωνο, αναμένεται να προσελκύσουν το αυξημένο ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού.