Ο γνωστός ηθοποιός Γιούαν ΜακΓκρέγκορ παίζει τόσο τον Ιησού όσο και τον διάβολο σε μια νέα ανεξάρτητη ταινία με τίτλο «Last Days in the Desert». Αυτό που προκαλεί εντύπωση πάντως σε μια ταινία που ούτως ή άλλως αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις είναι πως μιλώντας για το χαρακτήρα του διαβόλου ο Μκ Γκρέγκορ είπε ότι θα μπορούσε να θεωρηθεί “ως μια άλλη πλευρά του Ιησού, ίσως, μια ενσωμάτωση της αμφιβολίας του.”
Η ταινία, σε σκηνοθεσία Ροντρίγκο Γκαρσία (Albert Nobbs), ανακοινώθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο, όταν είχε περιγραφεί ως μια πάλη ανάμεσα σε έναν «άγιο άνθρωπο και έναν δαίμονα».
Δεν ήταν στη λίστα με τις πρεμιέρες στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Sundance και κυκλοφόρησε χθες οπότε και κατέστη σαφές ότι ο «άγιος άνθρωπος» ήταν στην πραγματικότητα ο Ιησούς.
Ο Γιεσιούα-είναι το εβραϊκό όνομα για τον Ιησού που χρησιμοποιήθηκαν στην ταινία- μπαίνει στον πειρασμό από το διάβολο σε ένα “φανταστικό κεφάλαιο” από τις 40 μέρες του προσευχής και νηστείας στην έρημο.
Σε μια συνέντευξη για το περιοδικό Time, ο McGregor είπε ότι δεν νομίζει ότι η ταινία θα είναι αμφιλεγόμενη.
“Δεν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσε ενδεχομένως να διαταράξει τους ανθρώπους, εκτός από την ίδια τη φύση του να φανταστούμε μια ιστορία με τον Ιησού που δεν υπάρχει στην Αγία Γραφή”, είπε. “Δεν υπάρχει τίποτα προσβλητικό. Δεν ανησυχώ γι ‘αυτό, επειδή πιστεύω πολύ στην καρδιά της ταινίας που κάναμε.”
Ωστόσο, ο Σκωτσέζος ηθοποιός παραδέχθηκε ότι ο ρόλος ήταν αρχικά μια αποθαρρυντική προοπτική. Για την προετοιμασία του ρόλου, ο McGregor δήλωσε πως φαντάστηκε τη σχέση πατέρα-γιου ανάμεσα στο Χριστό και το Θεό Πατέρα.
«Σκέφτηκα, εντάξει, αυτός είναι ένας άνθρωπος που αγωνίζεται να επικοινωνήσει με τον πατέρα του», δήλωσε ο McGregor. “Ένιωσα πραγματικά η πίεση προέρχεται από τον εαυτό μου, δεν παίζω τον Ιησού.. Παίζω έναν άνθρωπο του οποίου ο πατέρας είναι ο Θεός και ο ίδιος προσπαθεί να μιλήσει με τον πατέρα του Είναι πραγματικά μια ταινία για τη σχέση ανάμεσα στους πατεράδες και γιους τους”
Μιλώντας για το χαρακτήρα του διαβόλου στην ταινία, ο McGregor είπε ότι θα μπορούσε να θεωρηθεί «ως μια άλλη πλευρά του Ιησού, ίσως, μια ενσωμάτωση της αμφιβολίας του.”