ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΑΝΓΚΟ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
Έντονες αντιδράσεις και οργή έχει προκαλέσει στο Χόλιγουντ η παραδοχή του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι σε συνέντευξη του, ότι η σκηνή του «βιασμού» με το βούτυρο στην ταινία «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» (μια από τις πιο αμφιλεγόμενες στην ιστορία του κινηματογράφου) ήταν… αληθινή!
Όπως είχε αποκαλύψει ο σκηνοθέτης της ταινίας (σε συνέντευξη του στην Ταινιοθήκη της Γαλλίας από το 2013 η οποία βγήκε τώρα στην επιφάνεια), η άγρια ερωτική σκηνή της Μαρία Σνάιντερ και του Μάρλον Μπράντο ήταν μια συνωμοσία μεταξύ του ίδιου και του ηθοποιού, καθώς η πρωταγωνίστρια δεν είχε συναινέσει ούτε είχε προειδοποιηθεί για κάτι τέτοιο:
«Η σκηνή με το βούτυρο ήταν μια ιδέα που είχα με τον Μάρλον εκείνο το πρωί πριν από το γύρισμα».
Στόχος του όπως εξήγησε ο Μπερτολούτσι, ήταν η 19χρονη τότε Μαρία Σνάιντερ να νιώσει πραγματικά ταπεινωμένη:
«Νομίζω ότι μίσησε εμένα και τον Μπράντον που δεν της το είπαμε. Δεν ήθελα η Μαρία να ερμηνεύσει την ταπείνωση και την οργή της. Ήθελα να την νιώσει», προσθέτει.
Και όντως έτσι συνέβη, καθώς η Μαρία Σνάιντερ που «έφυγε» από την ζωή το 2011, ποτέ δεν μπόρεσε να το ξεπεράσει, με τον ψυχισμό της να δέχεται μόνιμη «βλάβη», όπως διαβάζουμε στο star.gr
Χαρακτηριστικό είναι ότι σε συνέντευξη της το 2007, η Σνάιντερ είχε δηλώσει για το «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι»:
«Ένιωσα ταπεινωμένη και ήταν σαν να με βίαζαν μαζί ο Μάρλον και ο Μπερτολούτσι. Μετά τη σκηνή, ο Μάρλον δεν με παρηγόρησε ούτε καν απολογήθηκε. Ευτυχώς ήταν μόνο μια λήψη».
Τότε βέβαια, κανείς δεν είχε δώσει σημασία στα λεγόμενα της ηθοποιού, η οποία μετά την εν λόγω ταινία δεν δέχτηκε να ξανακάνει γυμνή σκηνή σε ταινία. Χρειάστηκε μα περάσουν σχεδόν πέντε χρόνια προκειμένου να βγει στη φόρα η συνέντευξη του σκηνοθέτη, για να συνειδητοποιήσουν όλοι πως τα κλάματα της ηθοποιού στην σκηνή βιασμού, δεν ήταν καλή υποκριτική αλλά… πέρα για πέρα αληθινά.
ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ:
Συγκλονισμένος από την αυτοκτονία της γυναίκας του, ο μεσήλικας Πολ περιπλανιέται στο Παρίσι και συναντά τη νεαρή Ζαν. Οι δυο άγνωστοι ενώνονται ερωτικά με άγριο πάθος και αποφασίζουν να συναντιούνται μόνο για να κάνουν έρωτα, χωρίς να ξέρουν τίποτα ο ένας για τη ζωή του άλλου. Ετσι, συνεχίζουν να επιδίδονται σε παράδοξα σεξουαλικά παιχνίδια, ωστόσο σιγά σιγά, μέσα από τον ακραίο ερωτισμό, η σχέση τους φθίνει.
Ο Πολ, παραβιάζοντας τους κανόνες του παιχνιδιού, θέλει να μάθει για τη ζωή της Ζαν. Αφού χορεύουν το τελευταίο τους τανγκό, ο Πολ την ακολουθεί στο σπίτι της μητέρας της…