Είναι αναγκαίος ο ακριβής συντονισμός μεταξύ των δύο νατοϊκών πλοίων, όταν πρόκειται για το λεγόμενο «RAS», Replenishment At Sea (Αναπλήρωση στη θάλασσα).
Μέσω ενός σύρματινου καλωδίου, ένας σωλήνας με καύσιμο αποστέλλεται από το πλοίο υποστήριξης στη δεξαμενή που χρειάζεται καύσιμα. Υπάρχει επίσης ένας σωλήνας για φρέσκο νερό. Αν θα πρέπει να μεταφερθούν εμπορεύματα, ένα άγκιστρο τοποθετείται από τη μία πλευρά στην άλλη. Η ίδια διαδικασία μπορεί να γίνει για τη μεταφορά προσωπικού. Πολλά συμβαίνουν κατά τη διάρκεια της RAS στο επάνω κατάστρωμα.
Δείτε τ οφωτορεπορτάζ: