Αδυναμία εισόδου στην εφαρμογή ebanking της Alpha Bank σημειώνεται από το πρωί, εμποδίζοντας και την πρόσβαση στην υπηρεσία IRIS της εφαρμογής
Αρμόδιες πηγές αναφέρουν πως από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα, τα τεχνικά κλιμάκια της Alpha Bank, ασχολούνται με την αποκατάσταση της σύνδεσης στην εφαρμογή.
Υπενθυμίζεται πως οι ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν μέχρι το τέλος της ημέρας περιθώριο για να εγγραφούν στο σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS, ενώ πολλοί από αυτούς άφησαν την εγγραφή τους για τελευταία στιγμή, με αποτέλεσμα το τεχνικό πρόβλημα της εφαρμογής να προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση και πολλές αντιδράσεις στα social media.
Την ίδια ώρα, με μήνυμα της στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter) αναφέρει πως «θα θέλαμε να απολογηθούμε στους πελάτες μας για τις καθυστερήσεις στη σύνδεση και την πραγματοποίηση συναλλαγών που παρατηρούνται αυτή τη στιγμή μέσω myAlphaWeb και myAlphaMobile.
Ενημερώνουμε τους Πελάτες μας ότι λόγω τεχνικού θέματος είναι, προσωρινά, δυσχερής η πραγματοποίηση και επεξεργασία συναλλαγών μέσω ΑΤΜ καθώς και η χρήση χρεωστικών καρτών της Τράπεζας σε συσκευές POS.
Εργαζόμαστε για την άμεση επίλυση του προβλήματος. Λυπούμαστε για την…— Alpha Bank (@Alpha_Bank) August 17, 2024
Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία και εργαζόμαστε για την ταχύτερη δυνατή επίλυση του ζητήματος. Θα επανέλθουμε με νέα ενημέρωση για την αποκατάσταση του. Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόησή σας».