Ρεκόρ τηλεθέασης 15ετίας, που έφτασε έως και το 89,5%, συνόδευσε την εξαιρετική 6η θέση που κατέκτησε η Klavdia με την «Αστερομάτα», στον 69ο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η κατάκτηση της 6ης θέσης στον διαγωνισμό είχε να συμβεί από το 2013, με το τραγούδι «Alcohol is Free» από τους Koza Mostra και τον Αγάθωνα Ιακωβίδη
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η χθεσινή μετάδοση του Μεγάλου Τελικού έκανε τηλεθέαση 75% στο δυναμικό κοινό (18-54) και 70,8% στο σύνολο.
Τον κορυφαίο μουσικό διαγωνισμό παρακολούθησαν 2.755.000 θεατές, με την κάλυψη (τουλάχιστον για ένα λεπτό) να φτάνει τους 4.798.000.
Κατά τη διάρκεια εμφάνισης της ελληνικής συμμετοχής στη σκηνή του St.Jakobshalle η τηλεθέαση έφτασε το 77,6% στο σύνολο, ενώ στο γυναικείο κοινό (18-34) «χτύπησε κόκκινο» με 89,5!
Υψηλή ήταν και η τηλεθέαση κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης του νικητή του διαγωνισμού, όταν η αγωνία είχε κορυφωθεί τόσο για τη θέση που θα κατακτούσε η Klavdia, όσο και για την αναμέτρηση Αυστρίας – Ισραήλ. Η τηλεθέαση κυμάνθηκε στο 85,7% και στο δυναμικό κοινό το 86,6%.
Τα απίστευτα αυτά ποσοστά έφεραν την ΕΡΤ1 στην πρώτη θέση μεταξύ όλων των καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας με 27,3% στο σύνολο και 30,7% στο δυναμικό κοινό (18-54).
Στα ποσοστά αυτά προστίθενται και εκείνοι που παρακολούθησαν τον μεγάλο Τελικό από το ERTFLIX. Εκεί, η ΕΡΤ1 και το Eurovision Channel, που μετέδωσε για πρώτη φορά το show, όπως και τους δύο Ημιτελικούς με υπερεσίες προσβασιμότητας (διερμηνεία στην ελληνική νοηματική και υποτιτλισμό) συγκέντρωσαν 707.000 θεάσεις