Ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, απαντώντας σε επίκαιρη επερώτηση του ΠΑΣΟΚ, αναφέρθηκε στο κυκλοφοριακό χάος που επικρατεί στους δρόμους της Αθήνας, καθώς και σε κάποια μέτρα για αποσυμφόρηση
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών οι παράγοντες που επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό είναι η τουριστική περίοδος που κρατάει όλο τον χρόνο – φτάνουν τον μήνα στη χώρα μας 600.000 – 700.000 τουρίστες – αλλά και οι εμπορευματικές μεταφορές.
Όπως παραδέχτηκε ο κ. Κυρανάκης «τα φορτηγά επιβαρύνουν τον Κηφισό, την Αττική Οδό και τις μεγάλες αρτηρίες. Φανταστείτε τι θα γίνει στο Ελληνικό, έχοντας μια αλυσίδα τροφοδοσίας μέσα σε ώρες αιχμής σε αυτή τη νέα πόλη που δημιουργείται. Είναι αδύνατο, πρέπει να κάνουμε κάτι σοβαρό και παρεμβατικό. Δεν μπορώ να κάνω μόνος μου κάτι, γι’αυτό βρισκόμαστε σε διαβούλευση τα συναρμόδια υπουργεία, με το υπουργείο Ανάπτυξης».
Υπό αυτό το πρίσμα ο κ. Κυρανάκης επέμεινε στην πρόταση που έκανε τις προηγούμενες μέρες σχετικά με την απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών τις πρωϊνές ώρες που παρατηρείται κυκλοφοριακή συμφόρηση και πρόσθεσε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η διαβούλευση που έχει ξεκινήσει με τις ενώσεις οδηγών φορτηγών προκειμένου να προσαρμοστεί η εφοδιαστική αλυσίδα και τα φορτηγά να μην επιβαρύνουν τις βασικές αρτηρίες από τις 7 έως τις 10 το πρωί, την ώρα δηλαδή που οι περισσότεροι Αθηναίοι πηγαίνουν στις δουλειές τους.
Την ίδια στιγμή στάθηκε στα σημαντικά έργα, μέσω των οποίων θα παρατηρηθεί η αποσυμφόρηση οδικών αξόνων αλλά και στη σιδηροδρομική σύνδεση Ελευσίνας – Θήβας (Θριάσιο-Σφίγγα), ενημερώνοντας το Σώμα πως το α’ τρίμηνο του ‘26 θα υποβληθεί επίσημο αίτημα για να χρηματοδοτηθεί η συγκεκριμένη μελέτη. Παράλληλα ανέφερε ότι το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών εξετάζει μεσοπρόθεσμα πρόταση που θα σχετίζεται με την αλλαγή του τρόπου λειτουργίας των logistics περιφερειακά του αστικού ιστού. Επίσης μίλησε για την αύξηση των προαστιακών δρομολογίων που θα συμβάλουν στην αποκέντρωση, καθώς και για τη μεταφορά επιχειρήσεων εκτός κέντρου, δίπλα σε σιδηροδρομικά κέντρα



