Η «μάχη» κατά της ακρίβειας και οι ψηφιακές μεταρρυθμίσεις, είναι οι βασικές θεματικές ενότητες των δύο νέων προεκλογικών σποτ της Νέας Δημοκρατίας ενόψει των Ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου. Το πρώτο, με την ακρίβεια, ξεκινά με την αύξηση των μισθών και των συντάξεων
Όπως αναφέρεται ειδικότερα, η συνολική αύξηση του κατώτατου μισθού από το 2019 είναι 27,7%, ενώ τονίζεται πως έπειτα από δώδεκα χρόνια αυξήθηκαν και οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων.
Γίνεται αναφορά και στο ξεπάγωμα των τριετιών, όμως υπογραμμίζεται ότι οι τιμές παραμένουν ψηλές γι΄ αυτό και η μάχη κατά της ακρίβειας συνεχίζεται με συνεχείς ελέγχους στην αγορά αλλά και με αυστηρά πρόστιμα όπου διαπιστώνεται αισχροκέρδεια.
«Ακόμα υψηλότεροι μισθοί ώστε να φθάσουμε σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη», με αυτήν τη φράση κλείνει το πρώτο προεκλογικό σποτ.
«Ναι το κράτος αλλάζει», αναφέρει το δεύτερο σποτ που επικεντρώνεται στις αλλαγές που έχουν γίνει, κυρίως στο ψηφιακό κράτος.
Υπάρχουν 1.754 ψηφιακές υπηρεσίες και πάνω από 3 δισεκατομμύρια ψηφιακές συναλλαγές με το Δημόσιο.
Πάνω από 270.000.000 έγγραφα έχουν εκδοθεί ή υποβληθεί ψηφιακά ακόμη.
Στο βίντεο απαριθμούνται οι νέες ψηφιακές δυνατότητες που παρέχονται στον πολίτη όσον αφορά στην επιστολική ψήφο, την ψηφιακή ταυτότητα και το ψηφιακό δίπλωμα, το ψηφιακό κτηματολόγιο.
«Όμως το βαθύ κράτος ακόμη αντιστέκεται. Και υπάρχουν πολλά να γίνουν. Και θα γίνουν. Για μια Ελλάδα σταθερά πιο κοντά στην Ευρώπη», καταλήγει το δεύτερο σποτ.