ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ: Σε μέσο πρόσβασης στους νεότερους ψηφοφόρους έχει αναδειχθεί για τους πολιτικούς αρχηγούς η δημοφιλής κινεζική πλατφόρμα TikTok, ενόψει των εκλογών της 21ης Μαΐου.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από το tilegrafimanews.gr
Το TikTok, το οποίο θεωρείται το πλέον ανερχόμενο κοινωνικό μέσο δικτύωσης, ξεπέρασε τα τρία εκατ. χρήστες ηλικίας 18 ετών και άνω στην Ελλάδα στις αρχές του 2023.
Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξης Τσίπρας διαθέτει 42.800 ακόλουθους στη σελίδα του, ενώ έχει συγκεντρώσει σχεδόν 700.000 «likes».
Το βίντεο που έχει συγκεντρώσει τις περισσότερες προβολές (πάνω από 942.000) είναι αυτό από τον Δεκέμβριου του 2022, με έναν κτηνοτρόφο στην Καστοριά να εκφράζει την αγανάκτησή του, λέγοντας πως «έχουμε πει το ψωμί ψωμάκι».
Το δημοφιλέστερο βίντεο από αυτά που έχουν αναρτηθεί στον λογαριασμό του Αλέξη Τσίπρα τις τελευταίες ημέρες ενόψει των εκλογών -και δεύτερο δημοφιλέστερο συνολικά- είναι αυτό της συνομιλίας του με νέους στην Κόρινθο στις 5 Απριλίου. «Δουλεύω στην εστίαση. Σου βάζουν μισό ένσημο την εβδομάδα» ακούγεται να του λέει, μεταξύ άλλων, ένας από τους νέους στο βίντεο, το οποίο έχει προβληθεί 909.000 φορές.
Σε 834.000 ανέρχονται οι προβολές ενός βίντεο με τη συνομιλία του κ. Τσίπρα με νέους στην Ελευσίνα και τίτλο «έδωσα πανελλήνιες, μ’ έκοψε η Κεραμέως».
Περισσότερα από 600.000 views έχει συγκεντρώσει και το βίντεο του Αλέξη Τσίπρα από τον Ναυτικό Σταθμό Κέρκυρας, τον οποίο επισκέφθηκε το Πάσχα.
Χθες, μέσω της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Τσίπρας αναφέρθηκε στον προβληματισμό που του μετέφερε πολίτης για το θέμα της Υγείας, σε βίντεο που ανήρτησε στο Tik Tok από την Χαλκιδική, όπου πραγματοποίησε περιοδεία. Το χθεσινό βίντεο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ έχει ήδη περισσότερες από 364.000 προβολές.
Παράλληλα, δημοσίευσε βίντεο από τη συνάντησή της με τη Ράνια Θρασκιά, η οποία, όπως ανακοινώθηκε, θα είναι υποψήφια βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ στην Α’ Θεσσαλονίκης.