Σε προληπτικό πλαφόν διάθεσης σπορέλαιων και αλεύρων και στα φυσικά, μετά τα ηλεκτρονικά καταστήματα προχωρούν αλυσίδες σούπερ μάρκετ, εξαιτίας της μεγάλης ζήτησης που υπάρχει.
Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει εδώ και μερικές ημέρες να επιβάλουν πλαφόν στην αγορά ηλιελαίου και αλευριού από τους πελάτες που κάνουν ηλεκτρονικά τις αγορές τους. Συγκεκριμένα επιτρέπουν την αγορά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος τεσσάρων συσκευασιών ηλιελαίου του ενός λίτρου και την αγορά μέχρι τεσσάρων τεμαχίων αλευριού.
Σε μία προσπάθεια να καθησυχάσει τον κόσμο ο υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων Αδ. Γεωργιάδης χθες απ’ το βήμα της Βουλής τόνισε ότι δεν τίθεται ζήτημα επάρκειας προϊόντων.
Χθες, μάλιστα, υπερψηφίστηκε τροπολογία σύμφωνα με την οποία επιβάλλεται σε όλες τις εταιρείες της εφοδιαστικής αλυσίδας η υποχρέωση να γνωστοποιούν και να επικαιροποιούν στη σχετική ψηφιακή πλατφόρμα του υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων τα αποθέματα τους σε:
-πρώτες ύλες για την παραγωγή λιπασμάτων
– λιπάσματα,
-ζωοτροφές,
-ωμά δημητριακά παντός είδους και ιδίως σιτάρι ή σιμιγδάλι, κριθάρι, βρώμη, καλαμπόκι, εδώδιμο φαγόπυρο,
-άλευρα και ιδίως αλεύρια σιταριού ή σιμιγδαλιού και αλεύρια δημητριακών
-ηλίανθο, και φυτικά έλαια εκτός από το ελαιόλαδο και ιδίως ηλιέλαιο, φοινικέλαιο και αραβοσιτέλαιο.