Η ώρα για πολλά δώρα! Black Friday 2021 public, ΠΛΑΙΣΙΟ, Κωτσόβολος – Συντάξεις ΝΕΑ
NEWS: Η Black Friday, η «γιορτή των καταναλωτών» με τις μεγάλες προσφορές των εμπορικών καταστημάτων, πλησιάζει. Για φέτος η «Μαύρη Παρασκευή» θα είναι στις 26 Νοεμβρίου. Τρεις ημέρες μετά, στις 29 Νοεμβρίου, ακολουθεί η Cyber Monday.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από το tilegrafimanews.gr
-Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης, να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν, βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
-Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό, αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.
-Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.
-Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.
–Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.
Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις αγορές τους εκείνη την ημέρα.
Η Black Friday, η «γιορτή των καταναλωτών» με τις μεγάλες προσφορές των εμπορικών καταστημάτων, πλησιάζει. Για φέτος η «Μαύρη Παρασκευή» θα είναι στις 26 Νοεμβρίου. Τρεις ημέρες μετά, στις 29 Νοεμβρίου, ακολουθεί η Cyber Monday.
-Να κάνουν έρευνα αγοράς και να ελέγχουν όχι μόνο την τιμή (αρχική και νέα) αλλά και την ποιότητα των προϊόντων. Επίσης, να αναζητούν στο διαδίκτυο την τιμή του προϊόντος που πρόκειται να επιλέξουν, βάσει κωδικού ή αριθμού μοντέλου, ώστε να είναι βέβαιοι ότι η τιμή που έχουν εντοπίσει είναι η πιο συμφέρουσα.
-Να οριοθετήσουν τις ανάγκες τους και να προγραμματίσουν με λίστα τις αγορές που πρόκειται να κάνουν, οι οποίες θα συμβαδίζουν με τον προσωπικό ή οικογενειακό τους προϋπολογισμό, αποφεύγοντας αλόγιστες δαπάνες.
-Να ενημερωθούν για τις λεπτομέρειες και τους όρους της συναλλαγής τους όταν αγοράζουν προϊόντα με δόσεις. Ιδίως για αγορές με πιστωτική κάρτα, να είναι πάντα ενημερωμένοι για τους όρους και τις προϋποθέσεις της συγκεκριμένης αγοράς.
-Τα προϊόντα πρέπει να φέρουν την αρχική τιμή και την τιμή προσφοράς (όχι το ποσοστό έκπτωσης). Προσοχή! Στις προσφορές συχνά αναγράφεται ότι δεν γίνονται αλλαγές, γι’ αυτό εάν μετανιώσετε, δεν έχετε τη δυνατότητα αλλαγής.
–Να ζητάνε πάντα την απόδειξη για τα προϊόντα που έχουν αγοράσει. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και θελήσουν να το επιστρέψουν ή να το αλλάξουν, η επίδειξη της απόδειξης είναι απαραίτητη.
Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις αγορές τους εκείνη την ημέρα.
ΔΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ PUBILC ΕΔΩ
ΔΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΕΔΩ
ΔΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ AΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΔΩ
Η ώρα για πολλά δώρα! Black Friday 2021 public, ΠΛΑΙΣΙΟ, Κωτσόβολος – Συντάξεις ΝΕΑ – Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τις συντάξεις
Στην επίσπευση ένταξης περισσότερων κατηγοριών συντάξεων στο σύστημα ψηφιακής απονομής σύνταξης «ΑΤΛΑΣ» στοχεύει η διοίκηση του (e-ΕΦΚΑ), αφού μόνο έτσι θα λυθεί το καυτό πρόβλημα των εκκρεμοτήτων και θα δοθεί η δυνατότητα στους ασφαλισμένους να λαμβάνουν τη σύνταξή τους εντός λίγων µηνών (εφόσον δεν έχουν οφειλές προς τον (e-ΕΦΚΑ).
Μέχρι σήµερα έχουν ενταχθεί στο σύστημα «ΑΤΛΑΣ» οι συντάξεις του και οι µεταβιβάσεις λόγω θανάτου. Εντός του Νοεμβρίου αναμένεται να ενταχθούν οι συντάξεις αναπηρίας όλων των Ταµείων και εντός του Δεκεµβρίου η κατηγορία των συντάξεων γήρατος των µισθωτών, η οποία λόγω του μεγάλου όγκου της θα επιφέρει δραστική μείωση του αριθμού των εκκρεμών συντάξεων. Μέσα στο 2022 έχει δρομολογηθεί η ένταξη στο σύστημα των συντάξεων μη μισθωτών.
Παράλληλα γίνεται προσπάθεια να ενεργοποιηθούν όσο το δυνατόν περισσότερες ψηφιακές διαδικασίες προκειμένου να αντιμετωπιστεί η γραφειοκρατία και η δυσκινησία του φορέα.
Οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες
Στην υπηρεσία των ασφαλισμένων θα τεθούν έως το τέλος του έτους και οι εξής ηλεκτρονικές υπηρεσίες:
-Ηλεκτρονική αίτηση για την έκδοση επικουρικής σύνταξης.
-Ηλεκτρονική αίτηση για επικουρική σύνταξη αναπηρίας.
-Ηλεκτρονική αίτηση επικουρικής σύνταξης λόγω θανάτου.
-Ηλεκτρονική αίτηση για μεταβίβαση επικουρικής σύνταξης λόγω θανάτου συνταξιούχου.
-Έκδοση σύνταξης με διαδοχική και παράλληλη ασφάλιση για νέες αιτήσεις.
-Έκδοση σύνταξης με διαδοχική και παράλληλη ασφάλιση για τροποποιητικές αποφάσεις.
-Σύνταξη σε παιδιά αμφοτεροπλεύρως ορφανά.
Σε πλήρη λειτουργία έχει τεθεί ο «Πύργος Ελέγχου», το νέο ψηφιακό σύστημα παρακολούθησης των εκκρεμών συντάξεων αλλά και εκείνων που εκδίδονται καθημερινά από τις διευθύνσεις απονομών του Οργανισμού, με στόχο να εκδίδονται τρεις συντάξεις ανά υπάλληλο την ημέρα.
Επιπλέον, θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονική αυτοματοποίηση του πλήθους των νομοθετικών διατάξεων για τη διευκόλυνση των εισηγητών που ασχολούνται με το έργο της απονομής συντάξεων, με στόχο τη συντόμευση των εν λόγω διαδικασιών προς όφελος των εν αναμονή συνταξιούχων. Παράλληλα, προχωράει ο σχεδιασμός της δημιουργίας 15 νέων ψηφιακών υπηρεσιών του (e-ΕΦΚΑ) που θα δίνουν λύσεις σε ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά ζητήματα, καθώς και σε ζητήματα παροχών προς τους πολίτες. Στόχος είναι, μέχρι το τέλος του 2021, να πραγματοποιούνται 2.000.000 ηλεκτρονικές συναλλαγές τον μήνα, έναντι 1.300.000 που πραγματοποιούνται τώρα.
Το επόμενο διάστημα θα ενεργοποιηθεί και η υπηρεσία support.gov.gr για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών για ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη ψηφιακή υπηρεσία (πέρα από τις υφιστάμενες myEFKALive και το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 1555), καθώς θα παρέχει κάθε δυνατή υποστήριξη κατά την πλοήγηση των χρηστών στις ψηφιακές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ. Υπενθυμίζουμε ότι έχουν ήδη μονιμοποιηθεί τα ηλεκτρονικά ραντεβού τα οποία θεωρήθηκαν αποτελεσματικά την περίοδο της πανδημίας, ενώ ενισχύεται περαιτέρω η συνεργασία του (e-ΕΦΚΑ) με τα ΚΕΠ.
Στο υπό κατάρτιση νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας που δίνει έμφαση στον εκσυγχρονισμό του (e-ΕΦΚΑ) προβλέπεται η ψηφιοποίηση της καινούργιας οργανωτικής δομής του φορέα, η οποία θα περιλαμβάνει ενοποιήσεις και τροποποιήσεις του σημερινού, δυσλειτουργικού οργανογράμματος. Για τον σκοπό αυτό θα χρησιμοποιηθούν νέες μέθοδοι μάνατζμεντ που θα βασίζονται σε ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, ενώ με κριτήρια αγοράς θα επιλέγονται και τα στελέχη.
Το σχέδιο νόμου θα δίνει έμφαση επίσης στον έλεγχο όσων υπαλλήλων ασκούν πλημμελώς τα καθήκοντά τους, έλεγχος που αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις, δεδομένου ότι θα υπάρξουν μετακινήσεις διευθυντών και υπαλλήλων που δεν θα ανταποκρίνονται στους στόχους που έχουν τεθεί από την διοίκηση.
Κυριότερος στόχος είναι ο αυτοματισμός και η ψηφιοποίηση των συναλλαγών πολιτών/εργοδοτών, η διαλειτουργικότητα με άλλες κρατικές υπηρεσίες προκειμένου να ανακτώνται και να ανταλλάσσονται αυτόματα πληροφορίες. Με αυτόν τον τρόπο καταργείται η ανάγκη υποβολής εγγράφων σε έντυπη μορφή, απλοποιούνται και ομογενοποιούνται οι διαδικασίες, ενώ μειώνεται το συνολικό κόστος λειτουργίας και συντήρησης υποδομών τεχνολογίας πληροφοριών που υποστηρίζουν την κοινωνική ασφάλιση στην Ελλάδα.
ΟΠΕΚΕΠΕ ΝΕΑ: Πληρωμές σήμερα 20/8/2021 – ΟΑΕΔ νέο πρόγραμμα