Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.: Ο Οργανισμός Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.) προχωρά σε σημαντικές πρωτοβουλίες εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την αποτελεσματικότερη διαχείριση των υποθέσεων του.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από το tilegrafimanews.gr
News: Στο πλαίσιο αυτό, ο Οργανισμός έχει θέσει σε λειτουργία μια νέα ηλεκτρονική εφαρμογή για την υποβολή καταγγελιών, η οποία ανταγωνίζεται τις σύγχρονες απαιτήσεις και αναδεικνύει την προτεραιότητα του Οργανισμού στη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα.
Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.: Νέα Ψηφιακή Πλατφόρμα για Υποβολή Καταγγελιών και Διαχείριση Θεμάτων Αρμοδιότητας-Η νέα πλατφόρμα, προσβάσιμη μέσω της διεύθυνσης [[https://complaints.opekepe.gr] , επιτρέπει σε οποιονδήποτε πολίτη, είτε ιδιώτη είτε εκπρόσωπο νομικού προσώπου, να υποβάλει καταγγελία σχετικά με θέματα που σχετίζονται με την αρμοδιότητα του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα υποβολής ανώνυμων ή επώνυμων καταγγελιών, οι οποίες μπορούν να αφορούν ιδιώτες, επιχειρήσεις, υπαλλήλους ή υπηρεσίες του Οργανισμού.
Η διαδικασία υποβολής καταγγελίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας είναι απλή και γρήγορη. Οι χρήστες καλούνται να συμπληρώσουν συγκεκριμένα πεδία με τις απαραίτητες πληροφορίες, έτσι ώστε η καταγγελία να είναι πλήρης και αξιοποιήσιμη. Η εφαρμογή προσφέρει επίσης τη δυνατότητα επισύναψης ηλεκτρονικών αρχείων που μπορούν να λειτουργήσουν ως αποδεικτικά στοιχεία για τα αναφερόμενα ζητήματα.
Για την υποβολή επώνυμων καταγγελιών, απαιτείται η ταυτοποίηση του καταγγέλλοντος μέσω του TAXISNET, διασφαλίζοντας την αξιοπιστία και την ασφάλεια της διαδικασίας. Η χρήση του TAXISNET για την ταυτοποίηση ενισχύει την αξιοπιστία του συστήματος και επιτρέπει την καλύτερη διαχείριση των καταγγελιών.
Εκτός από την ηλεκτρονική πλατφόρμα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν καταγγελίες και με άλλους παραδοσιακούς τρόπους, όπως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ταχυδρομείου. Παρόλο που αυτοί οι μέθοδοι είναι διαθέσιμοι, ο Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. συνιστά τη χρήση της νέας ηλεκτρονικής εφαρμογής για την υποβολή καταγγελιών, καθώς αυτή παρέχει ένα σύγχρονο, γρήγορο και αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης. Η άμεση αρχειοθέτηση και η ηλεκτρονική παρακολούθηση της διαδικασίας μέσω της πλατφόρμας προσφέρουν επιπλέον πλεονεκτήματα στην επεξεργασία και την επίλυση των καταγγελιών.
Η δημιουργία και η λειτουργία αυτής της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αποτελούν μέρος της στρατηγικής του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. για την ενίσχυση της διαφάνειας, τη βελτίωση της επικοινωνίας με τους πολίτες και την εξασφάλιση αποτελεσματικών λύσεων για τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν στην αρμοδιότητά του. Η ψηφιοποίηση των διαδικασιών και η απλοποίηση των τρόπων υποβολής καταγγελιών συντελούν στη δημιουργία ενός πιο ανοιχτού και φιλικού προς τον χρήστη περιβάλλοντος, ανταγωνιζόμενο τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής.
Ο Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε. επιδιώκει με αυτόν τον τρόπο να ενισχύσει τη συμμετοχή των πολιτών στη διαχείριση των υποθέσεων του Οργανισμού και να διασφαλίσει την αμερόληπτη και αποτελεσματική εξέταση κάθε καταγγελίας, συμβάλλοντας στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών του.