Με τον αέρα του πρωτάρη, είναι πολύ λογικό, να υπερβάλλει υπέρ το δέον , ξεπερνώντας τα παραδεκτά δεδομένα, τόσον με τις δηλώσεις του, όσον και με την εν γένει συμπεριφορά του, κάθε φορά που εμφανίζεται στην «δημόσια αγορά».
ΤΟΥ ΓΑΝΝΗ ΜΙΧΑΗΛ
Ο λόγος για τον Στέφανο Κασσελάκη, ο οποίος από την ημέρα που επέστρεψε στα πάτρια εδάφη από την Αμερική, έβαλε «φωτιά στα τόπια», στους τηλεοπτικούς- ραδιοφωνικούς διαύλους, πότε με τις ασαφείς δηλώσεις του, πολύ δε περισσότερον με την ιδιωτική του ζωή.
Δικαίωμά του. Όμως, οι παρεμβάσεις του, οι οποίες απευθύνονται στους Έλληνες πολίτες, υπόκεινται σε κριτική, γιατί ο αρχηγός κόμματος δίνει το στίγμα, για τις ικανότητές του να διαφεντεύει- εάν το αποφασίσει ο λαός- την πορεία της χώρας. Η μέχρι σήμερα πορεία του, δεν θα ήταν δυνατόν να χαρακτηριστεί ως επιτυχημένη.
Κι αυτό το γεγονός τεκμαίρεται από τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις, οι οποίες κατέδειξαν περίτρανα, ότι ο ευειδής Στέφανος, βρίσκεται σε χαμηλές δημοσκοπικές πτήσεις, σε τέλεια αντίθεση, με όσα ανέμεναν οι θερμόαιμοι χειροκροτητές του στην πλατεία Κουμουνδούρου.
Οι παρεμβάσεις του, όπως η πρόσφατη από την Βουλή όζουν μια παρακμιακή αντίληψη, προκειμένου ο νεόκοπος αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ να καταδείξει ότι είναι επαΐων στο συνταγματικό δίκαιο. Γι’ αυτό με ένα παιδαριώδες κείμενο, ενημέρωνε τους μη μυημένους, τι γίνεται στο Κοινοβούλιο, αλλά και προειδοποιούσε ότι στο ‘’σημερινό σύστημα, εμείς βάζουμε φωτιά’’.
Οι υπερφίαλες αυτές απόψεις, έχουν ήδη καταδικαστεί από τους νουνεχείς Έλληνες, μόλις χθες. Ο νεόκοπος Στέφανος, από τα πρώτα του κιόλας βήματα στην κορυφή του αριστερού μορφώματος κατασκευής του μέντορα του Αλέξη Τσίπρα, ‘’εζυγίσθη, εμετρήθη και ευρέθη ελλιπής’’.
Εάν δεν γνωρίζει τι σηματοδοτούν αυτές οι πέντε λέξεις, θα βρει την απάντηση σ’ έναν πίνακα (1635) τον Ρέμπραντ που βρίσκεται στην εθνική πινακοθήκη του Λονδίνου.