Πολλές συζητήσεις για τα όρια της τέχνης προκαλεί η απόφαση του Εθνικού Θεάτρου να ανεβάσει την παράσταση «Ισορροπία του Nash» που βασίζεται στο βιβλίο του Σάββα Ξηρού, αλλά και στα πρακτικά της δίκης της «17 Νοέμβρη».
Όπως αναφέρει το ίδιο το Εθνικό Θέατρο στην επίσημη ιστοσελίδα του, «με αφορμή τους Δίκαιους του Αλμπέρ Καμύ, πρακτικά της δίκης της 17 Νοέμβρη, το βιβλίο του Σάββα Ξηρού Η μέρα εκείνη.., καθώς και λογοτεχνικά, ιστορικά και δημοσιογραφικά κείμενα, η Πηγή Δημητρακοπούλου με την ομάδα της επιχειρούν τη σύνθεση ενός νέου έργου για τους αξιακούς κώδικες των ανθρώπων, τη δικαιοσύνη και την τρομοκρατία στην πρόσφατη ελληνική ιστορία».
Σημειώνεται ότι ο όρος «Ισορροπία του Nash» είναι δανεισμένος από τη Θεωρία των Παιγνίων. Αποτελεί ένα συνδυασμό στρατηγικών μεταξύ δύο αντίπαλων παικτών, του καθενός από τους οποίους η στρατηγική αποτελεί την καλύτερη απόκριση σε εκείνη του άλλου.
Δημοσιεύματα αλλά και χρήστες των κοινωνικών δικτύων σχολιάζουν το γεγονός ότι η πρώτη σκηνή της χώρας λειτουργεί με χρήματα των φορολογουμένων πολιτών και επομένως οφείλει να είναι πιο προσεκτική στις επιλογές της, αντίθετα με έναν ιδιωτικό θεατρικό ή εκδοτικό οργανισμό.
«Την παράσταση για τον δολοφονο Ξηρό 6 μήνες μετά που θα κατεβεί δεν θα τη θυμάται κανείς. Τα εγκλήματά του όμως δεν θα ξεχαστούν ΠΟΤΕ» σχολιάζει ένας χρήστης στο Twitter ενώ κάποιος άλλος «βλέπει» σκωπτικά ότι η «επόμενη μεγαλη παράσταση στο Εθνικό θα βασίζεται στη ζωη και το έργο του Ρωμανού».