Σάββατο, 2 Αυγούστου, 2025
Tilegrafimanews – Έκτακτες ειδήσεις, συντάξεις και αγροτικά
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews – Έκτακτες ειδήσεις, συντάξεις και αγροτικά
Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Black Friday: Όλα τα νεώτερα- Τι έδειξε η έρευνα σε 17 πόλεις

Newsroom από Newsroom
28/11/2016 12:40
σε ΚΟΙΝΩΝΙΑ
A A
50
SHARES
107
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Αύξηση της αγοραστικής κίνησης στις κεντρικές αγορές, ανομοιόμορφη εικόνα ανά την Ελλάδα, και μεταξύ εμπορικών καταστημάτων και αλυσίδων, αλλά και επιφυλάξεις από τους Εμπορικούς Συλλόγους προκαλεί η πρώτη «απόπειρα» της Black Friday, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της ΕΣΕΕ.

 

Μεταξύ άλλων προκύπτει ότι οι καταναλωτές σε κεντρικές αγορές φάνηκαν να ήταν πιο έτοιμοι από τους καταστηματάρχες για την Black Friday, κυρίως λόγω των προωθητικών ενεργειών μεγάλων εμπορικών αλυσίδων, οπότε η κίνηση της αγοράς ήταν αυξημένη, ενώ αντίθετα, οι εκπρόσωποι των εμπορικών συλλόγων δήλωσαν αιφνιδιασμό και ανέφεραν έλλειμμα ενημέρωσης.

Το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει η Συνομοσπονδία είναι ότι σε γενικές γραμμές φαίνεται ότι πρόκειται για μια πρωτοβουλία υιοθέτησης του διεθνούς θεσμού από τις μεγάλες αλυσίδες, οι οποίες με τον «βομβαρδισμό» ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τη συγκεκριμένη ημέρα και των συντονισμένων προωθητικών ενεργειών τους, στην ουσία «παρέσυραν» τα εμπορικά καταστήματα, ώστε να συμμετέχουν σχεδόν αιφνιδίως και την τελευταία στιγμή.

Επίσης, ότι η γενική στάση του επιχειρηματικού κόσμου απέναντι στο θεσμό μπορεί να γίνει θετική, αν υπάρξει οργάνωση και σωστός συντονισμός, ώστε η «Black Friday» να λαμβάνεται ως πρωτοβουλία των εμπορικών καταστημάτων στις κεντρικές εμπορικές αγορές και όχι ως μια πρακτική των μεγάλων αλυσίδων που υιοθετείται αναγκαστικά και από τα μικρά καταστήματα.

Αναλυτικά η εικόνα από 17 πόλεις της χώρας, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΣΕΕ στους τοπικούς Εμπορικούς Συλλόγους, έχει ως εξής:

1. Αθήνα

– Συμμετοχή των καταστημάτων σε μικρό ποσοστό, κυρίως συμμετείχαν τα επώνυμα και οι αλυσίδες, με επίπεδο εκπτώσεων περίπου 21-40%.

– Υψηλή επισκεψιμότητα στο κέντρο της Αθήνας, αλλά κυρίως στις μεγάλες αλυσίδες. Δεν υπάρχει εικόνα για τα μικρά καταστήματα.

– Το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου θεσμού, θα κρίνει την υιοθέτησή του ή όχι.

2. Πειραιάς

– Συμμετοχή των καταστημάτων της περιοχής κατά ένα ποσοστό 40 με 50%, με επίπεδο εκπτώσεων της τάξεως του 11-20%.

– Τα καταστήματα που συμμετείχαν πραγματοποίησαν εκπτώσεις σε όλα τα εμπορεύματα ανεξαιρέτως (stock/σεζόν).

– Θετικά/Μεγάλη επισκεψιμότητα και αύξηση τζίρου. Θετικό για το τέλος του μήνα.

– Η ενδεχόμενη καθιέρωση του θεσμού προϋποθέτει οργάνωση, προβολή και ενημέρωση, καθώς δεν υπήρξε ενημέρωση και τα καταστήματα της περιοχής δεν είχαν τη δυνατότητα προετοιμασίας.

3. Περιστέρι

– Συμμετείχε περίπου το 15% των εμπορικών καταστημάτων, ενώ ανεξαιρέτως συμμετείχαν όλε οι αλυσίδες, οι οποίες προώθησαν και το θεσμό συμπαρασύροντας τα μικρά μαγαζιά.

– Η μικρή μερίδα των εμπορικών καταστημάτων που συμμετείχε πραγματοποίησε εκπτώσεις κυρίως σε «stock» εμπορεύματα.

– Σαν γενική εικόνα, σημειώθηκε υψηλότερη επισκεψιμότητα στην εμπορική αγορά σε σχέση με τον υπόλοιπο μήνα.

– Η ενδεχόμενη υιοθέτηση της Black Friday χρειάζεται οργάνωση και συνεργασία καθώς τόσο ο κόσμος αλλά και τα καταστήματα δεν ήταν ενημερωμένοι.

4. Ν. Ιωνία

– Η Black Friday μπορεί να χαρακτηριστεί ως «εικονική» για την εν λόγω περιοχή

– Πολύ λίγα καταστήματα συμμετείχαν (10-15%), με επίπεδο εκπτώσεων της τάξεως του 20-40%, κυρίως σε εμπορεύματα της σεζόν και μόνο για τη σημερινή ημέρα.

– Υψηλή επισκεψιμότητα στην αγορά, χωρίς όμως να φαίνεται ότι οι καταναλωτές επιδίδονταν και σε αγορές.

5. Κηφισιά

– Λίγα καταστήματα συμμετείχαν κυρίως αλυσίδες.

– Δεν υπήρξε οργάνωση και συντονισμός. Ενώ θα πρέπει να υπάρξει ενημέρωση των εμπόρων.

– Γενικά θετική άποψη για το θεσμό

6. Μαρούσι

– Συμμετείχαν με υψηλά επίπεδα εκπτώσεων (της τάξεως του 50%) σε εμπορεύματα stock αλλά και της σεζόν.

– Κινήθηκαν καλύτερα οι πωλήσεις σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, καθώς όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε «Ο κόσμος αγκάλιασε το θεσμό».

[irp posts=”83274″ name=”Cyber Monday: Εκπτώσεις-Σοκ από 1η έως 7 Δεκεμβρίου-Η συνέχεια…. της Black Friday”]

7. Χαλάνδρι

– Συμμετείχε περίπου το 30-40% των εμπορικών καταστημάτων της περιοχής, με εκπτώσεις που κυμάνθηκα στο 21-40% και κυρίως σε εμπορεύματα stock.

– Δεν υπήρξε ιδιαίτερη διαφοροποίηση της επισκεψιμότητας σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες.

– Διαφορετική λειτουργία της Black Friday, στο εξωτερικό, σε διαφορετικά δεδομένα καθώς συνέπεσε χρονικά με εορταστική περίοδο.

– Έλλειψη οργάνωσης και τα καταστήματα ήταν απροετοίμαστα.

8. Θεσσαλονίκη

– Συμμετείχαν ελάχιστα καταστήματα στην Black Friday, κυρίως συμμετείχαν τα μεγάλα καταστήματα και οι πολυεθνικές, στα οποία χαρακτηριστικά δημιουργήθηκαν «ουρές» από καταναλωτές.

– Τα λίγα εμπορικά καταστήματα που συμμετείχαν έκαναν εκπτώσεις τις τάξεως του 10% και κυρίως σε μικρό μέρος των νέων παραλαβών.

– Η «Black Friday» είναι ένα νέο «τρικ» για προσέγγιση καταναλωτών και δεν έχει καμία σχέση με το εξωτερικό αλλά λαμβάνει περισσότερο την μορφή προσφορών.

9. Πάτρα

– Συμμετοχή κυρίως μεγάλων αλυσίδων και πολύ λίγων εμπορικών καταστημάτων (10%).

– Τα λίγα εμπορικά καταστήματα που συμμετείχαν έκαναν εκπτώσεις τις τάξεως του 20-40%, κυρίως σε εμπορεύματα stock και πολύ μικρό μέρος της νέας σεζόν.

– Πιο υψηλή επισκεψιμότητα στην εμπορική αγορά σήμερα σε σχέση με τον υπόλοιπο μήνα.

– Δεν υπήρξε σωστή προώθηση, ενημέρωση και οργάνωση του θεσμού

– Μέτρο με «ξενόφερτο» χαρακτήρα και θα μπορούσαμε με βάση την ελληνική πραγματικότητα να υιοθετηθούν άλλες πρακτικές.

10. Ιωάννινα

– Συμμετείχαν αρκετά καταστήματα, σχεδόν το 50%, με εκπτώσεις της τάξεως του 20-30%.

– Πραγματοποίησαν εκπτώσεις της τάξεως του 20% σε εμπορεύματα της νέας σεζόν και 50% σε εμπορεύματα «stock»

– Καλύτερη κίνηση των πωλήσεων σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, που η αγορά δεν είχε καθόλου κόσμο.

11. Ρόδος

– Συμμετοχή κυρίως των μεγάλων αλυσίδων και πολύ λίγων εμπορικών καταστημάτων (10%) με ειδικές πρόσφορες στα καταστήματα ηλεκτρικών ειδών.

12. Αλεξανδρούπολη
– Συμμετοχή πολύ λίγων εμπορικών καταστημάτων (10%), παρακινημένοι από τις διαφημίσεις των μεγάλων αλυσίδων, με εκπτώσεις κυρίως σε συγκεκριμένη κατηγορία εμπορευμάτων.

– Υπήρξε μια σχετική εμπορική κίνηση στην αγορά χωρίς να υπάρχει ακόμα εικόνα αν προσέδωσε και θετική τάση στο τζίρο.

– Δεν υπήρξε οργάνωση κάποια οργάνωση σχετικά με το θεσμό.

13. Λάρισα

– Συμμετοχή κυρίως μεγάλων αλυσίδων και πολύ λίγων εμπορικών καταστημάτων (10%).

– Η συνεχόμενη ύπαρξη εκπτώσεων και προσφορών στα καταστήματα δεν καθιστά το θεσμό σε κάποιο ιδιαίτερο γεγονός.

14. Σπάρτη

– Κυρίως μεγάλες αλυσίδες συμμετείχαν και επώνυμα καταστήματα, ενώ τα μικρότερα καταστήματα δεν ήταν προετοιμασμένα.

– Πιο συντονισμένη οργάνωση και ενημέρωση για τα μικρότερα καταστήματα.

15. Βόλος

– Συμμετείχαν οι μεγάλες αλυσίδες, ενώ τα καταστήματα δεν είχαν ενημερωθεί.

– Να καθιερωθεί σαν ημέρα «stock» και να πραγματοποιείται πριν το εκπτωτικό δεκαήμερο του Νοεμβρίου.

16. Ρέθυμνο

– Δεν συμμετείχαν στο Ρέθυμνο καθώς δεν υπήρξε ενημέρωση των καταστημάτων.

– Θετική στάση απέναντι στο διεθνή θεσμό κυρίως για να μπορέσουν τα καταστήματα να διαθέσουν stock εμπόρευμα

17. Πύργος

– Δεν υπήρξε ιδιαίτερη συμμετοχή, παρά μόνο ένα 10% των εμπορικών καταστημάτων και οι πολυεθνικές.

– Αυξημένες πωλήσεις τη σημερινή ημέρα αλλά κυρίως λόγω της εορτής.

– Συνεχής πραγματοποίηση εκπτώσεων και προσφορών από τα καταστήματα.

– Ο θεσμός είναι ένα «τρικ» με μεγάλη διαφήμιση από τις αλυσίδες.

Ετικέτες: Black FridayαγοράεκπτώσειςέρευναΕΣΕΕΜΑΓΑΖΙΑΤΖΙΡΟΣ

ΣχετικάΆρθρα

Ξεκίνησαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα. στιγμιότυπα από την οδό Ερμού, Τετάρτη 4 Μαϊου 2022  (ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI)
Featured

Θερινές εκπτώσεις: Ποια καταστήματα είναι ανοιχτά την Κυριακή – Το ωράριο λειτουργίας

19/07/2025 | 20:02
Ξεκίνησαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα. στιγμιότυπα από την οδό Ερμού, Τετάρτη 4 Μαϊου 2022  (ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI)
Featured

Θερινές εκπτώσεις 2025: Πώς να εντοπίσετε τις μεγάλες προσφορές και τι να προσέχετε

13/07/2025 | 08:02
ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ

Έρευνα: Οι μισοί Έλληνες έχουν αγοράσει μεταχειρισμένα προϊόντα μέσα στο τελευταίο 12μηνο

09/07/2025 | 16:00
HOT NEWS

Στις 14 Ιουλίου ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις

01/07/2025 | 21:00
Load More
Επόμενο Άρθρο

Συρία: Ο στρατός προελαύνει στο Αν. Χαλέπι


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Στάρμερ και Ζελενσκι επικροτούν την προθεσμία που έδωσε ο Τραμπ στην Ρωσία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία

    368 shares
    Share 147 Tweet 92
  • Γιορτή σήμερα 2 Αυγούστου, εορτολόγιο: Ανακομιδή του Ιερού Λειψάνου του Αγίου Πρωτομάρτυρα Στεφάνου

    291 shares
    Share 116 Tweet 73
  • Η Τουρκία ανακοίνωσε θαλάσσια πάρκα σε Αιγαίο και ανατ. Μεσόγειο – Απέκλεισε το Καστελόριζο

    280 shares
    Share 112 Tweet 70
  • Βγάζει τα πυρηνικά υποβρύχια ο Τραμπ μετά τις δηλώσεις Μεντβέντεφ: «Τα λόγια συχνά οδηγούν σε απρόβλεπτες συνέπειες»

    336 shares
    Share 134 Tweet 84
  • Παλαιό Φάληρο: «Σε ρηχά νερά ο πνιγμός, ερευνάται η μητέρα να ήθελε να ξεφορτωθεί το παιδί»

    267 shares
    Share 107 Tweet 67
  • ΗΠΑ και Ρωσία ανταλλάζουν απειλές για πυρηνικά – «Είμαστε προετοιμασμένοι» διαμηνύει ο Τραμπ

    155 shares
    Share 62 Tweet 39
  • Κεραυνοί Σαμαρά: «Υπάρχει πολιτικό κενό» – Δριμύ κατηγορώ σε Μητσοτάκη για ελληνοτουρκικά – ΟΠΕΚΕΠΕ

    148 shares
    Share 59 Tweet 37
Tilegrafimanews – Έκτακτες ειδήσεις, συντάξεις και αγροτικά

Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • HOT NEWS
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

About Us

Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

Όροι χρήσης

Επικοινωνία

Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

RSS feed

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΗΠΑ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΠΟΙΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ καιρός
  • About Us
  • All categories
  • Newsletter
  • tags
  • useronline
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι και προϋποθέσεις για την ανάρτηση σχολίων
  • Όροι χρήσης
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch