Τραγικό τέλος είχε η εξαφάνιση της μουσικού της Καμεράτας του Μεγάρου Μουσικής, Ελίζαμπεθ Σέφερ, η οποία αγνοείτο από τις 18 Μαρτίου, καθώς βρέθηκε το Σάββατο το απόγευμα νεκρή σε ερημική τοποθεσία στο δάσος της Καισαριανής στους πρόποδες του Υμηττού.
Σύμφωνα με τα όσα διαπίστωσε ο ιατροδικαστής που διενήργησε την νεκροψία επί τόπου, το πτώμα ήταν μέρες στο σημείο. Έφερε βαθύ τραύμα στο εσωτερικό του αριστερού καρπού, που σημαίνει ότι η σολίστ έκοψε τις φλέβες της, ενώ δίπλα της βρέθηκαν δύο χρησιμοποιημένα ξυραφάκια.
Ο σύζυγός της έκανε έκκληση να επιταχυνθούν οι ενέργειες από τις αστυνομικές αρχές όσον αφορά στην άρση απορρήτου του κινητού της τηλεφώνου. Ο διακεκριμένος πιανίστας Σπύρος Κουτσουβέλης είχε επιδοθεί σε έναν αγώνα προκειμένου να εντοπιστεί η σύζυγός του κοινοποιώντας την είδηση της μυστηριώδους εξαφάνισής της στα ΜΜΕ.
Η σολίστ της Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων Μουσικής, που καταγόταν από τη Γερμανία, ετοιμαζόταν για μια μεγάλη συναυλία που θα δινόταν τις προσεχείς ημέρες. Την Παρασκευή πήγε στο Μέγαρο Μουσικής, από το οποίο το σπίτι της απέχει μόλις λίγα λεπτά, για να κάνει πρόβα. Μετά από λεκτική διαμάχη που είχε με έναν μουσικό της ορχήστρας αποχώρησε από την πρόβα. Η συνέχεια ήταν να πάει σπίτι της, να αφήσει το μουσικό της όργανο (βιόλα), να πάρει το σακουλάκι με τον καπνό της και το κινητό της τηλέφωνο, το οποίο ήταν απενεργοποιημένο από την πρώτη στιγμή της μυστηριώδους εξαφάνισής της, να μην πάρει μαζί της ούτε χρήματα και το ακόμη πιο περίεργο, κανένα από τα απαραίτητα έγγραφα που συνήθως έχουμε μαζί μας, δηλαδή την ταυτότητα ή το διαβατήριό της. Τα τελευταία στοιχεία είχαν οδηγήσει στο συμπέρασμα να αποκλειστεί η πιθανότητα διαφυγής της στο εξωτερικό. Σύμφωνα με τους δικούς της ανθρώπους, η σολίστ δεν έχει αποχωρήσει ποτέ από πρόβα ή από παράσταση στα 25 χρόνια πορείας που έχει και δεν έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα σε συνεργασίες της.
Ο κ. Κουτσουβέλης επέμενε ότι η σύζυγός του έπρεπε να κινείται κάπου περιμετρικά της περιοχής των Ιλισίων και ως εκ τούτου είχε καλέσει όλους όσοι κινούνταν περιμετρικά αυτής της περιοχής να έχουν το νου τους.
Όπως είχε πει ήταν πολύ πιθανό σενάριο η σύζυγός του, ούσα συγχυσμένη και στενοχωρημένη από το φραστικό επεισόδιο, να έχει “μπλοκάρει” στη λογική ότι πιθανόν να μη θυμάται καν ποια είναι και πού μένει. «Τρέμω στην ιδέα ότι έχει πάθει κάτι κακό, βοηθήστε με να τη βρούμε», είχε πει χαρακτηριστικά στο protothema.gr ο σύζυγός της.
Η νεκροψία – νεκροτομή αναμένεται να ολοκληρωθεί τη Δευτέρα, οπότε και αναμένεται να γίνουν γνωστά τα αίτια του θανάτου της 51χρονης.
Όλοι μιλούν για ένα ζευγάρι αγαπημένο, μάλλον χαμηλών τόνων, που η μουσική ήταν το στοιχείο που τους ένωσε πολύ δυνατά, δημιουργώντας έτσι ένα δυνατό συνδυασμό με ρεπερτόριο εξαιρετικό και σημαντικές συναυλίες εντός και έκτος Ελλάδας.
Η Σέφερ και ο σύζυγος της έγραφαν τη δική τους ιστορία και οι δημιουργίες τους αποτυπώνονταν με εξαιρετικές εμφανίσεις και μουσικές συνυπάρξεις. Η λαμπερή σολίστ γεννήθηκε στην Γερμανία. Οκτώ χρονών άρχισε μαθήματα βιολιού, αργότερα και μαθήματα βιόλας. Μετά το λύκειο σπούδασε με τον Z. Magyar και στην Μουσική Ακαδημία της Φραγκφούρτης με τον E. Schloifer. Επίσης μουσική δωματίου με το Buchberger-Quartett και τον H. Zender και ερμηνεία σύγχρονης μουσικής με τον B.Kontarsky.
Συμμετείχε σε σεμινάρια μουσικής δωματίου με τους σολίστες της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Μονάχου και με το Orpheus-Quartett του Duessseldorf, σεμινάρια ορχήστρας με τον N. Harnoncourt και ανώτερα σεμινάρια με τον M. Brockhaus.
Υπήρξε μέλος της ορχήστρας δωματίου Schlierbach και της ραδιοφωνίας του Kaiserslautern, επίσης δίδαξε στο Δημοτικό Ωδείο του Bergen-Enkheim βιολί και βιόλα. Από το 1991 ήταν μόνιμο μέλος της Καμεράτα, Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής, με την οποία είχε εμφανιστεί και ως σολίστας. Παράλληλα με την ορχηστρική της δραστηριότητα εμφανιζόταν σε συναυλίες μουσικής δωματίου σε όλη την Ελλάδα και στο εξωτερικό.