Αυτοκίνητο: Η Skoda παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα που αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής “Next Level – Skoda Strategy 2030”.
Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Επιπλέον, η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία, επιταχύνει τη στρατηγική της για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, ενώ σκοπεύει να λανσάρει στην αγορά τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026. Το VISION 7S concept παρέχει μία πρώτη εικόνα ενός από αυτά τα νέα μοντέλα. Το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Skoda στις ευρωπαϊκές αγορές θα αυξηθεί πάνω από 70% έως το 2030. Για να υποστηρίξει αυτή τη νέα στρατηγική, η εταιρεία θα επενδύσει επιπλέον 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και 700 εκατομμύρια ευρώ στην ψηφιοποίηση μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
Κ.Π.