Απάντηση έδωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής τον αρμόδιο τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Παππά, για τα λεωφορεία… χωρίς προδιαγραφές για τα Άτομα με Ειδικές Αναπηρίες.
Το πρωί ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία Νίκος Παππάς επισκέφτηκε το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ Α.Ε. στην Πέτρου Ράλλη, όπου ανάμεσα στα άλλα υποστήριξε ότι τα οχήματα που παρέλαβε η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν πληρούν τις προδιαγραφές ασφάλειας εν μέσω πανδημίας, καθώς έχουν ελάχιστα παράθυρα, τα οποία έχουν δημιουργηθεί με πρόχειρες πατέντες, ενώ είναι ακατάλληλα για χρήση από ΑμεΑ. Και μετά ήρθε η απάντηση από τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών όπου δείχνει αναλυτικά τον τρόπο με τον οποίο έχει ληφθεί πρόνοια για την επιβίβαση και αποβίβαση των Ατόμων με Ειδικές Αναπηρίες. Λίγη ώρα αργότερα, ήρθε η απάντηση με γραπτή ανακοίνωση από τον Κ. Καραμανλή, ο οποίος μάλιστα έκανε και σχετική ανάρτηση στο Twitter, με την πόρτα και τον μηχανισμό των λεωφορείων για τα ΑμΕΑ.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μίλησε το πρωί στην εκπομπή “Αταίριαστοι” του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ, αναδεικνύοντας την περαιτέρω ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας με 300 λεωφορεία μέσω leasing, τα οποία σταδιακά θα ενταχθούν στο στόλο με αποτέλεσμα να αυξηθούν τα δρομολόγια κατά 3.500 επιπλέον.Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι παρέλαβε 850 λεωφορεία και σύντομα θα κυκλοφορούν 1.500 λεωφορεία, αύξηση που αντίστοιχη δεν έχει γίνει σε άλλη χώρα της Ευρώπης. Υπενθύμισε επίσης ότι χάρη στη συμφωνία με τα ΚΤΕΛ έχουν ήδη προστεθεί 200 λεωφορεία στα περιφερειακά κυρίως δρομολόγια στην Αττική, καθώς και ότι έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση για το μεγάλο διαγωνισμό για την αγορά 1.300 καινούριων λεωφορείων. Σημείωσε δε ότι η ανεξάρτητη Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών ακύρωσε τον προηγούμενο διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών απάντησε επίσης στους ανυπόστατους ισχυρισμούς του κ. Παππά πως δήθεν τα λεωφορεία με leasing που παρελήφθησαν την Παρασκευή έχουν ήδη ακινητοποιηθεί λόγω βλαβών.
«Κατανοώ το προσωπικό αδιέξοδο του κ. Παππά και το πολιτικό αδιέξοδο του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς μετά από 10 χρόνια πρώτη φορά βγαίνουν νέα λεωφορεία στους δρόμους, αλλά τα μαθηματικά του δεν είναι σωστά. Είπε ότι 27 λεωφορεία μπήκαν σε κυκλοφορία και 23 είναι χαλασμένα, 27 και 23 κάνουν 50, αλλά έχουμε παραλάβει μέχρι τώρα 40 λεωφορεία», σημείωσε ο κ. Καραμανλής, κάνοντας λόγο για πανικό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ανέφερε ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της τηλεματικής του ΟΑΣΑ την Παρασκευή κυκλοφόρησαν 37 από τα 40 λεωφορεία με leasing. Σημείωσε ότι τα πρώτα λεωφορεία με leasing έχουν ενισχύσει καταρχάς τις 14 πιο επιβαρυμένες γραμμές.
Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ήδη έχουν αυξηθεί συνολικά τα δρομολόγια των λεωφορείων στην Αθήνα κατά 3.000 σε σχέση με το Σεπτέμβριο και πρόσθεσε ότι με τα 300 επιπλέον οχήματα με leasing που θα έχουν ενταχθεί σταδιακά στο στόλο μέσα στον επόμενο ενάμιση μήνα, θα πραγματοποιούνται άλλα 3.500 επιπλέον δρομολόγια. Σχολίασε επίσης ότι η «φιλοαριστερή» Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το μόνο που έκανε επί τέσσερα χρόνια ήταν ότι αύξησε την τιμή του εισιτηρίου στο 1,40 ευρώ, την οποία η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επανέφερε στο 1,20 ευρώ, ενώ για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια γίνονται νέες προσλήψεις και προστίθενται οχήματα στο στόλο. «Την κριτική των πολιτών την ακούω και όλοι εδώ εργαζόμαστε για να αυξήσουμε δρομολόγια. Αλλά δεν μπορώ να δεχθώ την αντιπολίτευση της μιζέριας του ΣΥΡΙΖΑ», πρόσθεσε.