ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΛΜΕ
Ειδήσεις: Σε πανελλαδική κινητοποίηση προχωρούν την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017 οι καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με κεντρικό αίτημα την πραγματοποίηση μαζικών μόνιμων διορισμών.
Όπως αποφάσισε η Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, για την Αθήνα, ανακοινώνεται συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας στις 2 μ.μ. και στην υπόλοιπη Ελλάδα, συγκεντρώσεις στις Διευθύνσεις ή στις Περιφέρειες σε ώρες που θα αποφασίσουν οι τοπικές ΕΛΜΕ.
Για τη διευκόλυνση συμμετοχής των καθηγητών, το δ.σ. της ΟΛΜΕ κηρύσσει 2ωρη στάση εργασίας (12.00-14.00 και 14.00-16.00). Αποφασίστηκε ακόμη να υπάρξει συνδικαλιστική κάλυψη στους Συλλόγους Διδασκόντων και σε κάθε καθηγητή ξεχωριστά, που δεν επιθυμούν να εφαρμόσουν τη Θεματική Εβδομάδα, να ζητηθεί από το Υπουργείο Παιδείας να επαναφέρει τις επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις στα ΓΕΛ και να τις καθιερώσει και στα ΕΠΑΛ.
Επίσης, η ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ «καταγγέλλει την πολιτική της εκκαθάρισης των ΕΠΑΛ από τους λεγόμενους μη παρακολουθούντες μαθητές και απαιτεί να μην γίνει στα σχολεία καμιά ανακατανομή στις αναθέσεις στο μέσο της χρονιάς, να μη δεχθούν τα ΠΥΣΔΕ και οι αιρετοί καμία υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικού εξαιτίας τη ρύθμισης των μη παρακολουθούντων».
[irp posts=”113074″ name=”Απεργία ΜΜΜ: Χωρίς μετρό, τραμ και ΗΣΑΠ για τρεις ημέρες”]
Επιπλέον, καταγγέλλει τις προτάσεις για την εκπαίδευση που κατέθεσαν ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών (ΣΕΒ), ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Σχολείων όσο και αυτών που περιέχονται, με βάση κείμενα στον Τύπο, στην επικαιροποιημένη έκθεση του ΟΟΣΑ για την Ελληνική εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με τη ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ, οι προτάσεις αυτές παρουσιάζουν μια κοινή στόχευση με βασικούς άξονες:
μείωση του μισθοδοτικού κόστους,
αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών,
αυτοχρηματοδότηση των σχολείων στα πλαίσια της λεγόμενης «αυτονομίας» και την κατηγοριοποίηση τους ανάλογα με τις επιδόσεις ή τις …εγγραφές!
μεγαλύτερη εμπλοκή των δήμων στην λειτουργία και το έργο των σχολείων,
κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος για την δωρεάν ανώτατη εκπαίδευση,
Δραστικός περιορισμός του ενιαίου αναλυτικού προγράμματος,
αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη,
πλήρης εισαγωγή της αξιολόγησης για σχολεία και εκπαιδευτικούς συνδεδεμένη με την χρηματοδότηση των σχ. μονάδων και τους μισθούς των εκπαιδευτικών,
επιχειρηματικοποίηση και ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης,
ενδυνάμωση του ρόλου του διευθυντή και υποβιβασμός του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων, και άλλες υπεραντιδραστικές προτάσεις αποδόμησης του δημόσιου σχολείου.
Όπως επισημαίνεται, «πλευρές των προτάσεων αυτών συναντώνται επιπλέον στο 3ο μνημόνιο, στα πορίσματα Λιάκου, Γαβρόγλου, στις κατευθύνσεις της ΕΕ και σε δηλώσεις υπευθύνων και ανεύθυνων περί την εκπαίδευση του κεφαλαίου».