Βασικός οδηγός επικοινωνίας για το ΑΣΕΠ, τόσο για την Κεντρική Υπηρεσία στην Αθήνα όσο και για το Αποκεντρωμένο Τμήμα στη Θεσσαλονίκη.
Κεντρική Υπηρεσία ΑΣΕΠ
•Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών: 213 13 19 100 (Επιλογή 2)
•Email: enimerosi@asep.gr
•Υποστήριξη Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών (εγγραφή μέλους, είσοδος, μητρώο, ηλεκτρονική αίτηση):
•Τηλέφωνο: 213 13 19 100 (Επιλογή 4)
•Online βοήθεια: www.asep.gr/helpdesk
•Για ραντεβού αυτοπρόσωπης παρουσίας:
•Υποβολή αιτήματος μέσω του www.asep.gr (Επικοινωνία → Φόρμα Επικοινωνίας)
Αποκεντρωμένο Τμήμα ΑΣΕΠ Θεσσαλονίκης
•Πληροφορίες:
•Τηλέφωνο: 2313 321 200
•Email: thessaloniki@asep.gr
•Για ραντεβού αυτοπρόσωπης παρουσίας:
•Υποβολή αιτήματος στο thessaloniki@asep.gr
Αιτήσεις ΑΣΕΠ: Διαδικασία και Οδηγίες
Το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) είναι υπεύθυνο για τη διενέργεια διαγωνισμών και προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα. Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να υποβάλουν αίτηση για μια προκήρυξη του ΑΣΕΠ πρέπει να ακολουθήσουν συγκεκριμένα βήματα, ώστε να διασφαλίσουν τη σωστή καταχώριση των στοιχείων τους και την έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.
Η διαδικασία υποβολής αίτησης πραγματοποιείται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας του ΑΣΕΠ(asep.gr). Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσουν προσωπικό λογαριασμό και να συμπληρώσουν το Μητρώο Υποψηφίου, καταχωρίζοντας τα απαραίτητα προσωπικά στοιχεία, τίτλους σπουδών, ξένες γλώσσες, προϋπηρεσία και πρόσθετα προσόντα.
Κατά την υποβολή αίτησης, οι υποψήφιοι πρέπει να επιλέξουν την προκήρυξη που τους ενδιαφέρει, να συμπληρώσουν τα απαιτούμενα πεδία και να υποβάλουν το ηλεκτρονικό παράβολο, όπου απαιτείται. Η προθεσμία υποβολής είναι αυστηρή και καθορίζεται από την κάθε προκήρυξη. Μετά την υποβολή, οι υποψήφιοι μπορούν να παρακολουθούν την πορεία της αίτησής τους μέσω του λογαριασμού τους στο ΑΣΕΠ.
Σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων, το ΑΣΕΠ διαθέτει γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (213 13 19 100, Επιλογή 4) και ηλεκτρονική υποστήριξη μέσω του helpdesk.