Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Το μεσημέρι της Δευτέρας, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, ξεκίνησε η δοκιμαστική λειτουργία του τμήματος Τιθορέα – Λιανοκλάδι που θα φέρει ακόμη πιο κοντά τον στόχο μείωση του χρόνου για το ταξίδι από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη με τρένο.
Το παραπάνω τμήμα μέσα στον επόμενο μήνα θα ενταχθεί στο ηλεκτροκινούμενο δίκτυο, ενώ ως το τέλος του έτους θα προστεθεί και το τμήμα από τον Δομοκό ως το Λιανοκλάδι, για να ολοκληρωθεί επί της ουσίας ολόκληρο το δίκτυο, με στόχο να κάνει το τρένο ανταγωνιστικότερο ακόμη και σε σχέση με το… αεροπλάνο!
Ουσιαστικά ως το τέλος του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί 106 χιλιόμετρα έργου, με τα οποία συντομεύεται το μήκος της διαδρομής κατά 20 χιλιόμετρα.
[irp posts=”169022″ name=”Αττική: Αλλεπάλληλες σεισμικές δονήσεις – Τι λένε οι σεισμολόγοι”]
Στόχος είναι εκτός από πιο γρήγορες οι μετακινήσεις με το τρένο να γίνουν και πιο οικονομικές καθώς με την ηλεκτροκίνηση το κόστος πέφτει στο ένα τρίτο του κόστους της ντιζελοκίνησης.