Στις καλές ημέρες, εκείνες που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα, οι εκπτώσεις έρχονταν δύο φορές τον χρόνο.
Πάντα με γκρίνια από τους περισσότερους εμπόρους όταν ετίθεντο θέμα επιμήκυνσης καθώς πιέζονταν το περιθώριο κέρδους τους.
Κάπου στην πορεία, και μετά από πίεση των ίδιων των εμπόρων προστέθηκαν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις άνοιξη και φθινόπωρο αλλά μάλλον αποδείχθηκε ότι ούτε και αυτές έφθαναν για να τονώσουν την πεσμένη αγοραστική κίνηση.
Όπως πολύ χαρακτηριστικά ανέφερε στην εκδήλωση για την συμπλήρωση των 25 χρόνων της Praktiker Hellas. o Γενικός της Διευθυντής, Γιάννης Σελαλμαζιδης, “πριν μερικά χρόνια ο καταναλωτής έμπαινε με καροτσάκι μέσα στο μαγαζί τώρα ζήτημα αν θα πάρει καλάθι, έρχονται όλοι με λίστα. Εάν δεν έχεις προσφορές και εκπτώσεις δεν έρχεται καν”. Αυτές λοιπόν τις προσφορές και τις εκπτώσεις επιδιώκουν όλο και περισσότερο οι έμποροι τα τελευταία χρόνια.
Κάπως έτσι ήρθε και στην Ελλάδα η αμερικανόφερτη Black Friday που θα την “γιορτάσουμε” φέτος αυτή την Παρασκευή. Μπορεί η Black Friday να αργοπεθαίνει στην Αμερική καθώς όλες οι μεγάλες αλυσίδες επιλέγουν να κάνουν τις γιορτινές τους προσφορές μέρες ή εβδομάδες νωρίτερα μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων στην Ελλάδα τώρα αρχίζει να παίρνει μπροστά. Η αρχή – και με διαφημιστική προβολή – έγινε πέρυσι από το εκπτωτικό χωριό McArthur Glen και φέτος έχουν προστεθεί και την προβάλουν και άλλες μεγάλες αλυσίδες κυρίως ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών.
[irp posts=”81350″ name=”Black Friday- Ελλάδα: Μία πρόγευση από τα Public”]
Κάτι λιγότερο από μία εβδομάδα μετά από την Black Friday, την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου, θα ξεκινήσει η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου η οποία διοργανώνεται από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου GR.EC.A.. Πρόκειται για την τέταρτη χρονιά που στην Ελλάδα πραγματοποιείται η δράση αυτή η οποία είναι εμπνευσμένη από το αμερικανικό Cyber Monday που επίσης ακολούθησαν και οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
Η οριστική λίστα των συμμετεχόντων δεν έχει διαμορφωθεί ακόμη αλλά αν κρίνουμε από πέρυσι θα είναι μέσα σχεδόν όλα τα μεγάλα on line καταστήματα. Την προηγούμενη χρονιά στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου καταγράφηκε συγκριτική αύξηση του τζίρου κατά 49,7% την συγκεκριμένη εβδομάδα σε σχέση με την αντίστοιχη του προηγούμενου έτους, καθώς και αύξηση κατά 34% σε σύγκριση με την προηγούμενη ημερολογιακά εβδομάδα (24 – 30 Νοεμβρίου). Φέτος καθώς ο Έλληνας έχει εξοικειωθεί περισσότερο με την χρήση του πλαστικού χρήματος και των online συναλλαγών αναμένεται περαιτέρω βελτίωση των μεγεθών.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ BLACK FRIDAY ΕΔΩ