BMW X5 xDrive45e : Η BMW παρουσίασε τη νέα X5 xDrive45e – ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό premium SUV που ενσωματώνει την τελευταία έκδοση της τεχνολογίας BMW eDrive.
Αυτή είναι η δεύτερη γενιά υβριδικής X5 και φέρει αυξημένη απόδοση, μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και σημαντικά μειωμένες εκπομπές ρύπων σε σύγκριση με τον προκάτοχό της.
Σύμφωνα με την BMW, η επαναφορτιζόμενη υβριδική X5 xDrive45e έχει 40% μικρότερο αποτύπωμα CO2 σε σύγκριση με την αντίστοιχη βενζινοκίνητη X5 xDrive40i, ενώ αν για τη φόρτιση της μπαταρίας χρησιμοποιηθεί ηλεκτρισμός από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τότε το αποτύπωμα μπορεί να μειωθεί έως και 70%.
Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα TwinPower Turbo 3,0 λίτρων που αποδίδει 286 PS, έναν ηλεκτροκινητήρα 113 PS και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 24.0 kWh. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 394 PS και τα 600 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Septronic 8 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης xDrive ανεξαρτήτως αν το όχημα βρίσκεται σε ηλεκτρική ή υβριδική λειτουργία..
Σύμφωνα με την BMW, η X5 xDrive45e επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 5,6″ και έχει τελική ταχύτητα 235 km/h.
Η ηλεκτρική αυτονομία είναι 67-87 km σε κύκλο μετρήσεων WLTP (86-97 km σε κύκλο NEDC), δηλαδή πάνω από τρεις φορές μεγαλύτερη σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, με την τελική ταχύτητα χωρίς την ενεργοποίηση του θερμικού μοτέρ να φτάνει τα 135 km/h.
Η μέση κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται μεταξύ 1,9-1,2 lt/100 km σε WLTP (2,0-1,7 lt/100 km σε NEDC) ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 44-27 g/km σε WLTP (47-39 g/km σε NEDC). Η BMW αναφέρει πως το ντεπόζιτο βενζίνης έχει χωρητικότητα 69 λίτρα. Όσο για τη συνδυαστική κατανάλωση ενέργειας, αυτή είναι 28,3-23,1 kWh ανά 100km.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη από τις υπόλοιπες X5, όμως λόγω του υβριδικού συστήματος, ο χώρος αποσκευών έχει χάσει 150 λίτρα και πλέον φτάνει τα 500 λίτρα. Με την αναδίπλωση των καθισμάτων ο διαθέσιμος χώρος αυξάνεται στα 1.720 λίτρα.
Η αερανάρτηση και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, ενώ το σύστημα τετραδιεύθυνσης είναι προαιρετικό, αναφέρει το drive.gr.