Η συγκινητική προσπάθεια του Τομ Φίνεϊ, ο οποίος είναι ο δημιουργός της καμπάνιας χρηματοδότησης για τη διάσωση της Ελλάδας στη διεθνή πλατφόρμα Indiegogo, κάνει το γύρο του κόσμου.
Ο νεαρός Βρετανός εξηγεί στην Guardian γιατί θέλει να σώσει την Ελλάδα.
Κάνουμε LIKE και SHARE στη σελίδα ”OXI στον Εθνικό Διχασμό” και στέλνουμε μήνυμα!
Ο 29χρονος μέσα σε πέντε ημέρες κατάφερε να συγκεντρώσει 1,3 εκατ. ευρώ, ενώ ο στόχος του είναι να φτάσει στα 1,600,000,000 ευρώ μέσα στις επόμενες πέντε ημέρες.
Στόχος δύσκολος, ωστόσο η πρόθεσή του συγκίνησε χιλιάδες ανθρώπους σε όλον τον πλανήτη.
Ο Βρετανός εξηγεί στην Guardian τους λόγους πίσω από την κίνησή του.
Όπως λέει ο ίδιος, θα πρέπει κάθε Ευρωπαίος να δώσει 3,19 ευρώ για να καταφέρει να συγκεντρώσει το συνολικό ποσό που ζητάει.
Όπως γράφει, η καμπάνια του δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, όταν όμως άρχισε να κοινοποιείται από τα διεθνή ΜΜΕ, τα ποσά αυξήθηκαν κατακόρυφα.
«Το θέμα δεν είναι απλά η συγκέντρωση των χρημάτων. Δίνοντας τα συγκεκριμένα δώρα, μπορούμε να ενισχύσουμε την ελληνική οικονομία μέσω του εμπορίου, αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα και απασχολώντας Έλληνες εργαζόμενους», εξηγεί ενώ τονίζει:
«Ο τρόπος για να βοηθήσεις μία οικονομία που πάσχει είναι με επενδύσεις, όχι λιτότητα και περικοπές. Η καμπάνια μου είναι η αντίδραση στον εκφοβισμό των Ελλήνων από τους Ευρωπαίους πολιτικούς, αλλά είναι και για τους Βρετανούς πολιτικούς, που εκφοβίζουν τους ανθρώπους στη βόρεια Αγγλία, τη Σκωτία και την Ουαλία.
Θέλω οι άνθρωποι στην Ευρώπη να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχει άλλη επιλογή πέρα από τη λιτότητα».
«Έχω λάβει χιλιάδες θετικά μηνύματα. Πολλοί Έλληνες μου γράφουν για να μου πουν πόσο χαίρονται που ακούνε ότι πραγματικοί άνθρωποι στην Ευρώπη νοιάζονται για εκείνους. Πρέπει να είναι δύσκολο όταν πιστεύεις ότι η υπόλοιπη ήπειρος είναι εναντίον σου».
Ο ίδιος λέει ακόμα: «Ελπίζω ειλικρινά ότι τις επόμενες εβδομάδες εγώ και εκατοντάδες Έλληνες θα δουλεύουμε τυλίγοντας μπουκάλια με ούζο και στέλνοντας καρτ ποστάλ του Αλέξη Τσίπρα στους ανθρώπους που έκαναν τις δωρεές.
Τελικά, είμαι πολύ υπερήφανος για τους ανθρώπους, όχι μόνο από τη Μ. Βρετανία, την Ελλάδα ή την Ευρώπη, αλλά από όλο τον κόσμο, που έχουν εμπλακεί σε αυτή την καμπάνια. Πραγματικά είναι από το λαό για το λαό».