ΕΥΔΑΠ –Μία πολύ χρήσιμη υπηρεσία τίθεται από την ΕΥΔΑΠ στη διάθεση των καταναλωτών που αντιμετωπίζουν βλάβη με το δίκτυο ύδρευσης ή αποχέτευσις τους.
Συγκεκριμένα, πατώντας εδώ μπορούν να ενημερώσουν την εταιρεία για το είδος της βλάβης που αντιμετωπίζουν προκειμένου να λάβουν την βοήθεια που χρειάζονται.
[irp posts=”114846″ name=”ΔΕΗ βλάβες: Τηλέφωνα για Αθήνα και Θεσσαλονίκη”]
Σίγουρα η συγκεκριμένη υπηρεσία μπορεί να προσφέρει αρκετές λύσεις από τη στιγμή που κάποιοι ίσως δυσκολεύονται να “πιάσουν” γραμμή στα τηλέφωνα της ΕΥΔΑΠ λόγω των πολλών κλήσεων που πραγματοποιούνται.
Μία νέα υπηρεσία έχει τεθεί σε εφαρμογή από την ΕΥΔΑΠ και στη διάθεση των καταναλωτών που αντιμετωπίζουν βλάβη με το δίκτυο ύδρευσης ή αποχέτευσής τους.
Συγκεκριμένα, ηλεκτρονικά πλέον μπορούν να ενημερώσουν την εταιρεία για το είδος της βλάβης που αντιμετωπίζουν προκειμένου να λάβουν την βοήθεια που χρειάζονται.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία μπορεί να προσφέρει αρκετές λύσεις από τη στιγμή που κάποιοι ίσως δυσκολεύονται να «πιάσουν» γραμμή στα τηλέφωνα της ΕΥΔΑΠ λόγω των πολλών κλήσεων που πραγματοποιούνται.
Αν δεν θέλετε να κάνετε δήλωση της βλάβης ηλεκτρονικά για οποιαδήποτε βλάβη καλέστε από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο 24 ώρες το 24ωρο τον αριθμό 1022 και συνδεθείτε με το Επιχειρησιακό Κέντρο Λειτουργίας της ΕΥΔΑΠ AE προκειμένου να δηλώσετε οποιαδήποτε βλάβη ύδρευσης.
Στην ηλεκτρονική φόρμα η ΕΥΔΑΠ θα σας ζητήσει τα παρακάτω στοιχεία:
Κατηγορία βλάβης: Ύδρευση ή αποχέτευση
Δήμος:
Διεύθυνση:
Αριθμός:
Κάθετη οδός:
Περιοχή:
Ονοματεπώνυμο:
Τηλέφωνο:
Email:
Αρ.Μετρητή:
Αρ. Μητρώου:
Επίσης η ΕΥΔΑΠ θα σας ζητήσει να κάνετε στα σχόλια και περιγραφή της βλάβης.
ΕΥΔΑΠ-Πατήστε εδώ για όλες τις τελευταίες ειδήσεις