Θεσσαλονίκη: Με κοινή σύμπραξη Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ΕΟΤ και Aegean υλοποιήθηκε στην πόλη το Fam Trip οχτώ ταξιδιωτικών πρακτόρων από τη Γεωργία.
Εκπροσωπώντας οχτώ διαφορετικά ταξιδιωτικά γραφεία στη χώρα τους, παρέμειναν στην πόλη για πέντε εικοσιτετράωρα με σκοπό να προωθήσουν τη Θεσσαλονίκη στο ενδιαφερόμενο κοινό της Γεωργίας.
Αφορμή για τη διοργάνωση του Fam Trip είναι η έναρξη απευθείας πτήσεων της Aegean με προορισμό τη Γεωργία από τον προσεχή Ιούνιο.Σύμφωνα με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, η κίνηση αυτή προσβλέπει να επανατοποθετήσει τη Θεσσαλονίκη ως ταξιδιωτικό προορισμό στον τουριστικό χάρτη της Γεωργίας που ήδη διαθέτει ένα ισχυρό δυναμικό επισκεπτών που επιλέγει την πόλη.
Αρκετοί travel agents έχουν ήδη οικοδομήσει φιλικούς και επαγγελματικούς δεσμούς με φορείς του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και γνωρίζουν καλά το τουριστικό προϊόν της, γεγονός που αποδεικνύει πως το νέο εγχείρημα στηρίζεται σε γερές βάσεις.
Η πρώτη μέρα του ταξιδιού τους ξεκίνησε με την ξενάγηση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» με εκπροσώπους της Fraport και της AEGEAN. Οι Γεωργιανοί επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε όλους τους χώρους του αεροδρομίου, συμπεριλαμβανομένου και του νέου επιπέδου Τ2.
Η Θεσσαλονίκη, ήδη γνωστή ως «πρωτεύουσα της γαστρονομίας» σε πολλούς από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες αποζημίωσε στο μέγιστο βαθμό τους Γεωργιανούς επισκέπτες της: wine and food pairing, degustation με τοπικά τυριά , workshop μπουγάτσας ,περιήγηση στο οινοποιείο και στους αμπελώνες Γεροβασιλείου και γεύματα στα πιο κεντρικά σημεία της πόλης ήταν μόνο μερικές από τις επιλογές που περιλάμβανε το πρόγραμμα πέντε ημερών που διαμόρφωσε για αυτούς ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Τα λιγότερο δημοφιλή στη χώρα τους πιάτα θαλασσινών και σαρακοστιανών εδεσμάτων ήταν αυτά που απόλαυσαν περισσότερο και έκλεψαν την παράσταση.
Ο ΟΤΘ δεν παρέλειψε να συμπεριλάβει στο πρόγραμμα των ημερών και αρκετά walking tours μέσα στην πόλη με ιστορικό, πολιτιστικό και εμπορικό ενδιαφέρον. Με αφετηρία το κέντρο της Θεσσαλονίκης μέχρι τις γειτονιές της Άνω Πόλης, οι τουριστικοί πράκτορες, είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στην πλειοψηφία των μνημείων και των τοποθεσιών της Θεσσαλονίκης. Δεν έλειψαν όμως και τα οδοιπορικά στις μεγάλες παραδοσιακές αγορές της πόλης, Καπάνι και Μοδιάνο.
Με σκοπό να επικοινωνηθεί το σύνολο των δυνατοτήτων της πόλης προς τους Γεωργιανούς travel agents (και κατ’ επέκταση προς το μετέπειτα κοινό των Γεωργιανών επισκεπτών στην πόλη) ο ΟΤΘ αποφάσισε να πραγματοποιηθεί και fashion walking tour στους κεντρικούς εμπορικούς δρόμους της πόλης ώστε να φέρει το γκρουπ πιο κοντά στην τοπική αγορά γνωρίζοντας μάλιστα και αρκετά local brands.