Καθυστερεί η υπογραφή της σύμβασης πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane, καθώς το υπουργείο Μεταφορών δεν έχει διευθετήσει με ικανοποιητικό τρόπο το θέμα των αποζημιώσεων για τις άγονες γραμμές.
Η ιταλική πλευρά αξιώνει 50 εκατ. ευρώ ανά έτος για πέντε χρόνια, υποστηρίζοντας ότι βάσει αυτού του ποσού που έχει εγκριθεί από την ΕΕ, προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός, όπως αναφέρει η Καθημερινή.
Ωστόσο, το υπουργείο Μεταφορών δεν έχει διευθετήσει ακόμη το θέμα ώστε να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση.
[irp posts=”138751″ name=”Πού ανεβαίνουν και πού πέφτουν οι βάσεις του 2017″]
Την εικόνα περιέπλεξε ακόμη περισσότερο και η αναβολή του χθεσινού διοικητικού συμβουλίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα θέματα του οποίου ήταν και η έγκριση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας για το 2016, εξέλιξη όχι άσχετη με την εμπλοκή που φέρεται να έχει δημιουργηθεί.