Κοινωνικό τιμολόγιο ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ Βλάβες τηλέφωνα : ΟΔΗΓΟΣ – Τι ισχύει.
Ειδήσεις: Το νυχτερινό ρεύμα με το ειδικό τιμολόγιο ξεκίνησε να εφαρμόζεται από την 1η Νοεμβρίου 2023, όπως υπενθυμίζει η ΔΕΗ (www.dei.gr) στους καταναλωτές. Τι πρέπει να γνωρίζετε.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από το tilegrafimanews.gr
Συγκεκριμένα το νυχτερινό ρεύμα της χειμερινής περιόδου για τους πελάτες της ηπειρωτικής χώρας και των διασυνδεδεμένων νησιών θα ισχύει τις εξής ώρες: 3 μμ – 5 μμ και 2 πμ έως 8 πμ.
Στα μη διασυνδεδεμένα νησιά το μειωμένο τιμολόγιο εφαρμόζεται από 3.30 – 5.30 μμ και 2 πμ έως 8 πμ. Περισσότερες πληροφορίες στο τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ (τηλ: 800 – 900 – 1000), καθώς και στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ και του ΔΕΔΔΗΕ.
Πώς θα διαπιστώσετε αν έχετε νυχτερινό ρεύμα
Όπως σημειώνει το newsit.gr, o πιο ασφαλής τρόπος για να διαπιστώσει κάποιος αν έχει ενεργοποιημένο το νυχτερινό ρεύμα είναι ελέγχοντας τον μετρητή της παροχής. Για να «τρέχει» το νυχτερινό ρεύμα θα πρέπει ο μετρητής να είναι διπλής εγγραφής, δηλαδή να υπάρχουν δυο κοντέρ. Το ένα θα φέρει την ένδειξη Κ και το άλλο την ένδειξη Μ. Αν ο δείκτης με την ένδειξη Μ (νυχτερινό τιμολόγιο) προχωρά, τότε σημαίνει ότι είναι ενεργοποιημένο το νυχτερινό ρεύμα.
Ο δεύτερος τρόπος επιβεβαίωσης ενεργοποίησης του νυχτερινού ρεύματος είναι μια… ματιά στον λογαριασμό του ρεύματος. Για παράδειγμα, σε λογαριασμό της ΔΕΗ οι συνδέσεις που έχουν νυχτερινό τιμολόγιο είναι αυτές που φέρουν τον τίτλο «Γ1Ν Οικιακό Τιμολόγιο». Και στους «εναλλακτικούς» παρόχους όμως, υπάρχει αυτό το «Ν» δίπλα από τα προγράμματα που προσφέρουν νυχτερινό ρεύμα. Επιπλέον, στους λογαριασμούς προγραμμάτων με νυχτερινό ρεύμα -στην πίσω πλευρά- θα πρέπει να εμφανίζεται αναλυτικά η χρέωση νύχτας και οι κιλοβατώρες.
Ο τρίτος τρόπος είναι ο έλεγχος του πίνακα εγκατάστασης του σπιτιού, καθώς σε αρκετές περιπτώσεις υπάρχει ένα ενδεικτικό λαμπάκι, το οποίο ανάβει κατά τις ώρες ισχύος του νυχτερινού τιμολογίου.
Σε κάθε περίπτωση, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας για να διαπιστώνουν αν έχουν ενεργοποιήσει την υπηρεσία του νυχτερινού ρεύματος, το οποίο προσφέρει χαμηλότερες χρεώσεις.
Κοινωνικό τιμολόγιο ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ Βλάβες τηλέφωνα : ΟΔΗΓΟΣ – Όσα πρέπει να ξέρετε για το κοινωνικό τιμολόγιο.
Ενημερωθείτε αν είστε δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου (ΚΟΤ) ή αν μπορείτε να ενταχθείτε στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, σε 6 βήματα
Βήμα 1. Με την είσοδό σας στο σύστημα θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε τον ΑΜΚΑ σας και να συναινέσετε στην επεξεργασία των στοιχείων που απαιτούνται (τα δικά σας, του/της συζύγου και των προστατευόμενων τέκνων σας).
Βήμα 2. Μετά την συναίνεση σας, εμφανίζεται φόρμα που αναφέρει κάποια προσωπικά στοιχεία σας. Επιλέξτε για ποιο ΚΟΤ θέλετε να κάνετε αίτηση.
Βήμα 3. Απαραίτητη είναι η συμπλήρωση αριθμού παροχής ηλεκτρικής ενέργειας. Επίσης απαιτείται το e-mail και ένας αριθμός κινητού τηλεφώνου που θα χρησιμοποιηθούν για αποστολή τυχόν ειδοποιήσεων.
Βήμα 4. Για αιτήσεις ΚΟΤ-Α απαιτείται να έχετε εγκεκριμένη αίτηση ΚΕΑ. Δεν ισχύει πλέον η απαίτηση επικαιροποιημένης αίτησης ΚΕΑ το τελευταίο δίμηνο. Αρκεί να υπάρχει ενεργή εγκεκριμένη αίτηση. Για ΚΟΤ-Α δεν απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων γιατί έχει δοθεί στο ΚΕΑ.
Για αιτήσεις ΚΟΤ-Β ή ένταξης στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών, σε περίπτωση που το νοικοκυριό σας έχει και ενήλικα φιλοξενούμενα μέλη, για να δείτε αν πληροίτε τα κριτήρια απαιτείται η συγκατάθεση των φιλοξενούμενων ατόμων μέσω των κωδικών τους Taxisnet για την προσπέλαση των στοιχείων τους από την Α.Α.Δ.Ε. Αν για κάποιο άτομο απαιτείται συναίνεση αναφέρεται ευκρινώς.
Βήμα 5. Εφόσον έχουν δοθεί όλες οι τυχόν απαιτούμενες συναινέσεις των ενήλικων μελών του νοικοκυριού σας, και έχουν συμπληρωθεί όλα τα απαιτούμενα πεδία, εμφανίζεται η πληροφορία αναφορικά με το εάν πληροίτε τα κριτήρια ή όχι.
Βήμα 6. Για να καταστείτε δικαιούχος πρέπει να πατήσετε το κουμπί [Υποβολή Αίτησης]. Εάν πληροίτε τα κριτήρια του ΚΟΤ, εμφανίζεται και το όριο τετραμηνιαίας κατανάλωσης για τιμολόγηση με το ΚΟΤ που αιτηθήκατε. Στην αντίθετη περίπτωση, εμφανίζονται οι λόγοι απόρριψης αναλυτικά.
E-mail επικοινωνίας για το ΚΟΤ: kot@idika.gr
Κοινωνικό τιμολόγιο ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ Βλάβες τηλέφωνα : ΟΔΗΓΟΣ – Πού να απευθυνθείτε σε περίπτωση βλάβης.
Καλέστε από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο όλο το 24ωρο τον αριθμό 1022* ή 210-2144444 ή 210-7495555** και συνδεθείτε με την Υπηρεσία Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών της ΕΥΔΑΠ (eydap.gr) για κάθε θέμα τεχνικό ή λογαριασμού/μητρώου.
Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε για θέμα λογαριασμού, συμπληρώστε την φόρμα που θα βρείτε εδώ, συμπεριλαμβάνοντας το τηλέφωνό σας και τον αριθμό μητρώου σας για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε για τεχνικό θέμα, πατήστε εδώ
* χρέωση σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του εκάστοτε παρόχου
** χρέωση αστικής κλήσης για κλήσεις εσωτερικού. Δυνατότητα κλήσης από Αθήνα, επαρχία και εξωτερικό.