«Τα 10 λιμάνια της χώρας που είναι στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ και λειτουργούν ως ανώνυμες εταιρείες, όπως αυτό της Πάτρας, δεν πρόκειται να πωληθούν», δήλωσε ο Χρήστος Λαμπρίδης.
Ο γ.γ. Λιμένων, μιλώντας στο αναπτυξιακό συνέδριο που διοργανώνει η εφημερίδα «Πελοπόννησος» στην Πάτρα, ανέφερε ότι η συμφωνία με τους θεσμούς «είναι να ακολουθήσουμε το διεθνές παράδειγμα σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα, μέσω των υποπαραχωρήσεων».
Αυτή η επιλογή, συνέχισε ο κ. Λαμπρίδης, ενθαρρύνει την έλευση επενδυτών που έχουν συγκεκριμένη γνώση και εμπειρία σε συγκεκριμένο αντικείμενο και παράλληλα εξασφαλίζει με τον καλύτερο τρόπο το δημόσιο συμφέρον.
«Η επιλογή θα απελευθερώσει τα λιμάνια, ώστε να αξιοποιήσουν τις σημαντικές αναπτυξιακές δυνατότητες που έχουν και οι οποίες δεν μπορούσαν να αξιοποιηθούν διότι υπήρχε μία σύγχυση για το τι θα ακολουθήσει», εκτίμησε ακόμη, ενώ ανέφερε ότι έχουν καλυφθεί οι κενές οργανικές θέσεις των λιμανιών, αφού οι προκηρύξεις για προσλήψεις έχουν δημοσιευθεί σε ΦΕΚ και ως εκ τούτου σε κάποια λιμάνια «θα έχουμε τη δυνατότητα αναζωογόνησης της λειτουργίας τους».
Σχετικά με τις διοικήσεις των λιμανιών, ο Χρήστος Λαμπρίδης είπε ότι «σε αυτό το δύσκολο πλαίσιο που υπάρχει, πετυχαίνουν σημαντικά οικονομικά και εμπορικά αποτελέσματα και αυτό είναι ένα στοιχείο το οποίο δείχνει ότι οι προοπτικές είναι πάρα πολύ σημαντικές».
Μιλώντας ειδικά για το λιμάνι της Πάτρας είπε «ότι μπορούμε να προσελκύσουμε ιδιωτικές επενδύσεις σε περιοχές, σε χώρους και σε δραστηριότητες, όπου ο ΟΛΠΑ δεν μπορεί να το κάνει για λόγους μη ύπαρξης των απαραίτητων κεφαλαίων».
Όσον αφορά στην κατασκευή του εμπορικού τμήματος του λιμανιού της Πάτρας, γνωστοποίησε ότι «έχει υπάρξει συνεννόηση με το υπουργείο Μεταφορών, ώστε να ενταχθεί το έργο στην επόμενη αναθεώρηση του στρατηγικού πλαισίου επενδύσεων μεταφορών». Παράλληλα, είπε ότι «ευρωπαϊκοί προϋπολογισμοί για το επόμενο έτος θα δώσουν τη δυνατότητα ένταξης έργων και για το λιμάνι της Πάτρας».
Πηγή: ΑΠΕ