Mazda: Μετά από σχεδόν μια πενταετία απουσίας από τη χώρα μας, η Mazda επιστρέφει προσφέροντας στο ελληνικό κοινό μια πλήρη γκάμα μοντέλων που σε επίπεδο προδιαγραφών και όχι μόνο, τοποθετούνται στο ανώτερο άκρο των κατηγοριών τους.
Όπως και στο παρελθόν, έτσι και σήμερα η αρχή για τη ιαπωνική φίρμα γίνεται με το Mazda2.
To καταξιωμένο supermini διατίθεται στη χώρα μας έναντι 13.719 ευρώ, τιμή που αντιστοιχεί στη βασική εξοπλιστική έκδοση (Emotion), η οποία εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1.496 κ.εκ. απόδοσης 75 ίππων.
Στη διαμόρφωση των 90 ίππων, το Mazda2 έχει αφετηρία τα 16.506 ευρώ, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση ισχύος προσφέρεται και η δυνατότητα επιλογής του αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων (17.228 ευρώ).
Τους 115 ίππους φτάνει η κορυφαία σε απόδοση έκδοση του Mazda2, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης του 1,5 λίτρου να συνδυάζεται κατά αποκλειστικότητα με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Η τιμή του Mazda2 των 115 ίππων φτάνει τα 21.516 ευρώ και αντιστοιχεί στο ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού Revolution Top.
Το νέο Mazda3 συνιστά των εκπρόσωπο της ιαπωνικής φίρμας στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης (ατμοσφαιρικός κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων και απόδοσης 122 ίππων) και diesel (τετρακύλινδρος κινητήρας 1,8 λίτρου με απόδοση 116 ίππους), αλλά και σε δύο τύπους αμαξώματος – hatchback και sedan.
H εισαγωγική έκδοση για το Mazda3 είναι η βενζινοκίνητη, ξεκινώντας από τα 25.290 ευρώ, ενώ για την έκδοση diesel θα χρειαστεί να καταβάλει κανείς 27.661 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του αυτόματου κιβωτίου των έξι σχέσεων αντί του εξατάχυτου χειροκίνητου και πως οι δύο τύποι αμαξώματος (sedan και hatchback) προσφέρονται στην ίδια τιμή.
Μετά τα Mazda6 Sedan και Mazda6 Sport Combi, με κινητήρες βενζίνης 2,0 (από 34.491 ευρώ) και 2,5 λίτρων (από 42.420 ευρώ) αλλά και diesel 2,2 λίτρων (39.868 ευρώ), τον λόγο έχουν τα SUVs της ιαπωνικής φίρμας.
Το Mazda CX-3, την κίνηση του οποίου αναλαμβάνει είτε ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης, σε δικίνητες διαμορφώσεις των 121 ίππων (από 19.060 ευρώ) και τετρακίνητες των 150 ίππων (από 31.657 ευρώ), είτε ο πετρελαιοκινητήρας των 1.759 κ.εκ. και των 115 ίππων σε εκδόσεις με κίνηση στους δύο (από 24.263 ευρώ) ή στους τέσσερις τροχούς (από 31.402 ευρώ).
Την παρουσία της Mazda στην ευρύτερη κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου συμπληρώνει το μεγαλύτερο σε διαστάσεις CX-5. Στην περίπτωση αυτή ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης αποδίδει 165 ίππους εφοδιάζοντας δικίνητες (από 27.705 ευρώ) και τετρακίνητες εκδόσεις (από 35.033 ευρώ).
Το Mazda CX-5 με το βενζινοκίνητο σύνολο των 2,5 λίτρων απόδοσης 194 ίππων προσφέρεται κατά αποκλειστικότητα με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων ξεκινώντας στις δικίνητες εκδόσεις από τα 42.589 ευρώ και στις τετρακίνητες από τα 45.260 ευρώ.
Περνώντας στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του αυτοκινήτου, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,2 λίτρων προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, αποδίδοντας 150 και 184 ίππους.
Στη μικρότερη από αυτές το δικίνητο Mazda CX-5 προσφέρεται έναντι 34.556 ευρώ και το τετρακίνητο έναντι 36.981 ευρώ.
Αντιστοίχως, οι αποκλειστικά τετρακίνητες εκδόσεις των 184 ίππων ξεκινούν από τα 47.150 ευρώ, διαθέτοντας στον βασικό τους εξοπλισμό το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων.
Για το τέλος αφήσαμε ενδεχομένως και το… καλύτερο. Το εμβληματικό Mazda MX-5 το οποίο επιστρέφει στην ελληνική αγορά με ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης 1,5 και 2,0 λίτρων αλλά και δύο τύπους οροφής.
Το σημείο εκκίνησης για τις εκδόσεις των 1.496 κ.εκ., απόδοσης 132 ίππων, είναι τα 24.997 ευρώ (32.251 ευρώ για την έκδοση RF), ενώ το δίλιτρο MX-5 των 184 ίππων ξεκινά από τα 34.614 ευρώ, φτάνοντας έως και τα 45.040 ευρώ για την επετειακή έκδοση με την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη σκληρή οροφή (RF), αναφέρει το caranddriver.gr.
Δείτε τις τιμές εδώ