Ο ΟΑΕΔ εγκαινιάζει τη νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης – Call Center – µέσω του αριθµού 11320, στον οποίο οι πολίτες µπορούν να καλούν από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
Το Call Center επιδιώκει να εξασφαλίσει την προσβασιµότητα και την άµεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των πολιτών που συναλλάσσονται µε τον Οργανισµό.
Η νέα υπηρεσία στελεχώνεται από έµπειρο προσωπικό που θα δίνει στο κοινό πληροφορίες για όλες τις υπηρεσίες του Οργανισµού και οδηγίες για τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του. Μεταξύ άλλων, µέσω της νέας υπηρεσίας το κοινό θα ενηµερώνεται για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έκδοση δελτίου ανεργίας και κωδικών πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και θα παραπέµπεται για εξειδικευµένη πληροφόρηση στους αρµόδιους εκπροσώπους του Οργανισµού.
[irp posts=”75681″ name=”Νέο πρόγραμμα εργασιακής εμπειρίας για 10.000 άτομα από τον ΟΑΕΔ”]
Η νέα υπηρεσία της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΟΑΕΔ λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός εορτών και αργιών.
Το κόστος κλήσης στο 11320 διαμορφώνεται σε μία αστική μονάδα ανά λεπτό όταν η κλήση γίνεται από σταθερό τηλέφωνο. Η τελική χρέωση είτε από σταθερό, είτε από κινητό εξαρτάται από την τιμολογιακή πολιτική κάθε παρόχου.