Όπως ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ, η αγορά εισιτηρίων μέσω της εφαρμογής, διαθέσιμη είναι κι η χρήση των εισιτηρίων είναι δυνατή. Η εφαρμογή ολοκληρώνει τον κύκλο της καθώς δεν είναι συμβατή με το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις συγκοινωνίες της Αθήνας.
Η εφαρμογή TfA Tickets λειτούργησε για πρώτη φορά το Δεκέμβριο του 2014, βρισκόταν δηλαδή σε λειτουργία για λιγότερα από τρία χρόνια. Αν και ήταν χρήσιμη για τους χρήστες της, μάλλον δεν έτυχε ευρείας αποδοχής αν κρίνουμε από τα αποτελέσματα των ετησίων ερευνών του Athens Transport για τις συγκοινωνίες της Αθήνας. (2015, 2016)
Η εφαρμογή αναπτύχθηκε από τη βρετανική εταιρία masabi η οποία έχει στο portfolio της, μεταξύ άλλων, ανάλογες εφαρμογές πώλησης εισιτηρίων για τα πλοία του Τάμεση στο Λονδίνο, το μετρό του Σαν Ντιέγκο και τις συγκοινωνίες της Βοστώνης και αποτελούσε μία απλοποιημένη έκδοση των εφαρμογών αυτών.
Αν κλείσουμε με μία παράγραφο που γράψαμε το 2014 στο review της εφαρμογής:
προκύπτει το ερώτημα «τι θα γίνει με αυτή την εφαρμογή όταν σε 2-3 χρόνια θα καταργηθούν τα χάρτινα εισιτήρια και θα αντικατασταθούν με ηλεκτρονικά […]»; Η εφαρμογή θα εξελιχθεί σε κάτι άλλο ή απλά θα σταματήσει να χρησιμοποιείται παρόλο το κόστος της δημιουργίας της σήμερα; Δυστυχώς, γνωρίζοντας τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνονται αποφάσεις στο δημόσιο, δεν είμαστε σίγουροι ότι όλα τα παραπάνω έχουν προβλεφθεί