PUBLIC MARKETPLACE: Εν αναμονή της επέκτασης της Amazon στην Ελλάδα ( σ.σ. το amazon.gr σε “πετάει” στην βρετανική έκδοση) η διοίκηση της Public ανακοίνωσε χθες την δημιουργία του Public Marketplace με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, κ. Χρήστο Καλογεράκη να αναφέρει στην εκδήλωση της παρουσίασης, ότι ” δημιουργήσαμε το Amazon της Ελλάδας”.
Πρόκειται για μία πλατφόρμα που δίνει την δυνατότητα σε ελληνικά καταστήματα να αποκτήσουν το δικό τους shop in a shop στο public.gr και να έρθουν σε επαφή με τους 41 εκατ. επισκέπτες του, σε ετήσια βάση. Μέσα από αυτές τις συνεργασίες η προϊοντική γκάμα του public.gr εμπλουτίζεται και οι επισκέπτες ανακαλύπτουν νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες όπως: Βρεφικά Είδη, Είδη Σπιτιού και Smart Living, Γυμναστικής και Sports, Προσωπικής Φροντίδας, Χόμπι και Ελεύθερου Χρόνου, Αυτοκινήτου και Μηχανής, Ταξιδιού και Εποχικά.
Το mall του Public Marketplace θα διαθέτει ως το τέλους 47 “μαγαζιά” – συνεργαζόμενες επιχειρήσεις από 20 που ανέρχονται σήμερα. Συγκεκριμένα οι πρώτες συνεργασίες αφορούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα των Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus και Δημητριάδης. Ο αριθμός των καταστημάτων αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω το επόμενο διάστημα καθώς πρόκειται να προστεθούν και νέες κατηγορίες και προϊόντα αλλά και ανταγωνιστικές προς τις ήδη υπάρχουσες. Το μηνιαίο “ενοίκιο” που καταβάλει η κάθε επιχείρηση για να “στεγαστεί” στο Marketplace των Public ανέρχεται σε 39 ευρώ.
Όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση, σημαντικά κριτήρια για την ένταξη ενός καταστήματος στην πλατφόρμα Marketplace του public.gr αποτελούν η προϊοντική κατηγορία, η ταχύτητα εξυπηρέτησης πελατών, η συσκευασία αποστολής, η έγκαιρη αποστολή με βάσει το time promise κ.α. Στόχος των Public είναι να επιτευχθούν μακροχρόνιες συνεργασίες που θα φέρουν αμοιβαία οφέλη, διατηρώντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους Έλληνες καταναλωτές.
Χρήστος Καλογεράκης: Δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών
Κατά την ομιλία του στην εκδήλωση ο Διευθύνων Σύμβουλος των Public, κ. Χρήστος Καλογεράκης ανέφερε: «Διαχρονικά η Public στηρίζει τη λειτουργία της στις αρχές της καινοτομίας και της συνεργασίας. Με βάση αυτές τις αρχές επενδύουμε και δημιουργούμε το 1ο marketplace στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες με μικρά ή μεγάλα καταστήματα να προωθήσουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα στο public.gr που δέχεται 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο. Αυτή τη στιγμή, ένα σημαντικό μέρος των αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες γίνεται από sites του εξωτερικού, ενώ μπορεί κανείς να βρει τα ίδια και καλύτερα προϊόντα από εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Παράλληλα, μέσα από αυτές τις συνεργασίες δημιουργείται ένας τεράστιος κόσμος online επιλογών για τους πελάτες μας».
Στην ερώτηση κατά πόσο το Public Marketplace σκοπεύει να γίνει το αντίπαλο δέος απέναντι στο skroutz.gr ανάφερε ότι πρόκειται για δύο διαφορετικές πλατφόρμες καθώς η τελευταία αποτελεί μία μηχανή σύγκρισης τιμών, αναφέρει το news247.gr.