Ο Κύκκου & Τηλλυρίας επέλεξε μια Mercedes S63 AMG με 585 ίππους για να κυκλοφορεί κοντά στο ποίμνιό του.
Μια φωτογραφία που αναρτήθηκε στα sosial media ήταν αρκετή για να φανεί ότι το «πορεύεσθε σεμνά και ταπεινά» δεν ισχύει ενίοτε για κάποιους ιεράρχες. Στην περίπτωση του Μητροπολίτη Κύκκου & Τηλλυρίας Νικηφόρου στην Κύπρο εν προεκειμένω, δεν ισχύει καθόλου αν κρίνουμε από το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί για τις καθημερινές μετακινήσεις του.
Πρόκειται για μια Mercedes AMG S63 η αξία της οποίας ανέρχεται σε 300.000 ευρώ και η οποία επιταχύνει από τα 0-100 σε τρία δευτερόλεπτα και κάποια δέκατα!
Με 585 άλογα ιπποδύναμη και 250 χιλιόμετρα τελική ταχύτητα-ελέω κόφτη-θεωρείται ένα από τα πλέον εντυπωσιακά και γρήγορα αυτοκίνητα, το οποίο χρησιμοποιούν εκατομμυριούχοι μεγιστάνες για τις μετακινήσεις τους.
amg_mitropolitis
Αυτό επέλεξε και ο Μητροπολίτης Κύκκου & Τηλλυρίας-κατέχει το συγκεκριμένο αξίωμα από το 2007, προφανώς για να αντεπεξέρχεται πολύ γρήγορα και με ασφάλεια στις πολλές υποχρεώσεις του.
Στη χώρα μας έγινε ευρύτερα γνωστός από την υπόθεση ενός οικοπέδου που ανήκε στην Μονή Κύκκου στο οποίο θα ανεγείρετο η νέα πρεσβεία της Ελλάδας στην Κύπρο. Η διαφορά που προέκυψε ανάμεσα στη Μονή και την Ελληνική Κυβέρνηση κατέληξε στις δικαστικές αίθουσες, αναγκάζοντας μάλιστα τον περασμένο Μάιο τον τότε υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά να μεταβεί στην Κύπρο προκειμένου να εξετασθεί από τον δικηγόρο που εκπροσωπούσε τη Μονή και τον Μητροπολίτη. Κατά τη διάρκεια της αντεξέτασης ο τότε επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας χαρακτήρισε «ντροπή για την Ελληνική και την Κυπριακή Δημοκρατία, ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών να βρίσκεται ενώπιον του δικαστηρίου».
Τελικά η διαφορά μετά από όλη αυτή την περιπέτεια επιλύθηκε και τον περασμένο Σεπτέμβριο υπογράφηκε η παραχώρηση του οικοπέδου στην Ελλάδα, προκειμένου να ανεγερθεί η νέα πρεσβεία μας.
Στα εβδομήντα δύο του χρόνια και έχοντας αποτύχει να εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, ο σεβασμιότατος Νικηφόρος έγινε θέμα την Κυριακή στα social media εξαιτίας της πανάκριβης Mercedes του με τις τέσσερις εξατμίσεις, τους οχτώ κυλίνδρους και τα 5461 κ.εκ. του κινητήρα της.
Αυτής, που τον μετακινεί παντού όχι όμως σεμνά και σίγουρα καθόλου ταπεινά…
protothema.gr