PUBLIC: Μπορεί τα Jumbo να ήταν η εταιρεία που άλλαξε την λιανική στην αγορά του παιχνιδιού την δεκαετία του ’90 όμως η συγκεκριμένη αγορά αν και ανελαστική και σταθερή σε πωλήσεις (κινείται στα επίπεδα των 200 εκατ. ευρώ ετησίως) αναμένεται να αλλάξει δραματικά τα επόμενα χρόνια.
Σε αυτή την αγορά πρωταγωνιστικό ρόλο επιθυμεί να παίξουν τα Public η οποία κατέχει ήδη την τρίτη θέση πίσω από Jumbo και Μουστάκα
Εδώ και λίγους μήνες, και κυρίως μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Public, η εταιρεία έχει επεκταθεί στην αγορά των βρεφικών ειδών τα οποία ήρθαν να προστεθούν στα είδη “δυνατά” τμήματα σχολικών ειδών, παιδικού βιβλίου και μουσικής, και παιχνιδιών.
Στην τελευταία κατηγορία θέλοντας να προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες προς τους πελάτες της αλλά και για να διαφοροποιηθεί από την υπόλοιπη αγορά προχώρησε σε συνεργασία με το διεθνώς αναγνωρισμένο οργανισμό Gordon Hellas.
Η Gordon Hellas είναι επίσημος εκπρόσωπος του Gordon Training International, που ιδρύθηκε το 1962 από τον τρεις φορές υποψήφιο για Νόμπελ Ειρήνης, Dr. Thomas Gordon, και εξειδικεύεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας.
[irp posts=”151127″ name=”Ηλεκτρονική πύλη Exportgate της Eurobank με στόχο τις ξένες αγορές”]
Η μεθοδολογία βασίστηκε στη θεωρία των «πολλαπλών ευφυϊών» του καθηγητή Howard Gardner, ο οποίος είναι σύμβουλος σε θέματα εκπαίδευσης του αμερικανικού Υπουργείου Παιδείας. Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, που στηρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών μελετών, κάθε άτομο διαθέτει 8 ανεξάρτητους και στενά συνδεδεμένους τύπους ευφυΐας – την περιβαλλοντική, τη διαπροσωπική, τη λεκτική/γλωσσική, τη μουσική, τη χωρική/οπτική, τη μαθηματική/λογική, την ενδοπροσωπική και τη σωματική. Οι 8 τύποι ευφυΐας είναι εξίσου σημαντικοί, όχι όμως το ίδιο ανεπτυγμένοι σε κάθε άτομο.
Στη βάση αυτή και με στόχο να διευκολύνουν τον ενδιαφερόμενο να επιλέξει το κατάλληλο παιχνίδι, τα Public δημιούργησαν στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα (www.public.gr) μια ειδική εφαρμογή που φιλοξενεί το σύνολο των παιδικών παιχνιδιών κατηγοριοποιημένων ανά ευφυΐα. Η κατηγοριοποίηση όλων των παιχνιδιών έχει εφαρμοστεί και σε 4 καταστήματα Public (Γλυφάδα, Κολωνάκι, The Mall, Πυλαία) με ειδικές σημάνσεις.
Σε ειδική παρουσία που έγινε χθες για την συνεργασία ο Σπήλιος Λαμπρόπουλος, εμπορικός διευθυντής του τομέα προϊόντων ψυχαγωγίας της αλυσίδας ανέφερε ότι ο τομέας των παιχνιδιών εκπροσωπείται πλέον με πάνω από 14.000 κωδικούς στα Public και καταλαμβάνουν ποσοστό της τάξης του 10% στις πωλήσεις τους. Παράλληλα προέβλεψε ότι τα επόμενα χρόνια – και ακολουθώντας την τάση της αμερικανικής και δυτικοευρωπαϊκής αγοράς – τα επόμενα χρόνια αυξηθεί κατακόρυφα η αγορά παιχνιδιών μέσω των e-shop, γράφει το news247.gr.