Alpha Bank-Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η Ρεβέκκα Πιτσίκα, CEO της People for Business, ήταν κεντρική ομιλήτρια στην εκδήλωση που πραγματοποίησε η Alpha Bank, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, με θέμα “Ο ρόλος της Ηγεσίας και η αναγκαιότητα του Μετασχηματισμού και της Καινοτομίας στο θεσμό της Εξυπηρέτησης”, τη Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019, στο κτίριο της Alpha Bank, Σταδίου 40, στην Αθήνα.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της, η Ρεβέκκα Πιτσίκα, αναφέρθηκε, στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση, στις επιπτώσεις που έχουν επιφέρει η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη στην αγορά εργασίας και τις νέες κατηγορίες επαγγελμάτων, που θα κυριαρχήσουν, στις ταχύτατες αλλαγές στις συνήθειες των πολιτών και των καταναλωτών, που οδηγούν σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα και διαφορετικούς τρόπους εξυπηρέτησης πελατών, στον ψηφιακό μετασχηματισμό που είναι επιβεβλημένος και δεν αφορά μόνο τις επιχειρήσεις, αλλά και το ίδιο το κράτος, καθώς και στο νέο μοντέλο ηγεσίας, που έχει προκύψει από την ψηφιακή επανάσταση. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στο νέο μοντέλο του καπιταλισμού, με τις επιχειρήσεις να πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον ρόλο τους στον πραγματικό κόσμο, να πάρουν θέση για τα μεγάλα προβλήματα, να συμβάλουν με το δικό τους τρόπο στην επίλυσή τους και να έρθουν πιο κοντά στην κοινωνία.
“Το μέλλον είναι ψηφιακό και καμία χώρα δεν θα μείνει ανεπηρέαστη. Δυστυχώς, η χώρα μας, είναι πολύ πίσω στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Κατέχει μόλις τη 26η θέση μεταξύ των 28 χώρων της Ευρώπης. Και για να γίνει ανταγωνιστική θα πρέπει να δοθεί έμφαση σε ψηφιακές γνώσεις και δεξιότητες, καθώς και στην καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, την γλώσσα της τεχνολογίας”, επεσήμανε, χαρακτηριστικά.
Στην εκδήλωση πορεύθηκαν διευθυντικά στελέχη της Alpha Bank, στελέχη του τραπεζικού κλάδου και μέλη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), ενώ χαιρετισμούς απηύθυναν ο κ. Γεώργιος Σπυρόπουλος, Διευθυντής Διεύθυνσης Υποστηρικτικών Λειτουργιών Alpha Bank και ο κ. Frank Thibaut, Πρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.
Η διοργάνωση έλαβε χώρα στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, (7 – 12 Οκτωβρίου 2019), που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και διοργανώνεται για 3η χρονιά στην Ελλάδα.
Πρόκειται για ένα σημαντικό θεσμό, ο οποίος αναδεικνύει τη σημαντικότητα της Εξυπηρέτησης στον πυρήνα της Επιχειρηματικότητας και της λειτουργίας της Οικονομίας.