Αναλύοντας το νέο τοπίο που διαμορφώνεται στον τραπεζικό κλάδο λόγω της πανδημίας, η Αναστασία Σακελλαρίου, Γενική Διευθύντρια – Chief Transformation Officer της Alpha Bank, επισήμανε τέσσερις τάσεις: την στροφή των πελατών προς το digital, την ανάδειξη της ανάγκης για ευελιξία και γρήγορη προσαρμογή στις καταστάσεις, την υιοθέτηση της τηλεργασίας και την πιθανή δημιουργία νέων κόκκινων δανείων.
«Στην Alpha Bank, συνεχίζοντας τη μεθοδική δουλειά που έγινε τα προηγούμενα χρόνια, επενδύουμε στη δημιουργία νέων μοντέλων εξυπηρέτησης των πελατών και διανομής των υπηρεσιών μας, ενισχύοντας τα ψηφιακά μας κανάλια και αναπτύσσοντας περαιτέρω την απομακρυσμένη υποστήριξη των πελατών για συναλλαγές, παροχή συμβουλών και άλλες υπηρεσίες», τόνισε.
Αναφέροντας ότι η Alpha Bank αξιοποιεί την επιτυχημένη εμπειρία της από την πρώτη φάση της πανδημίας, όταν, μέσα σε λίγες μέρες, προσάρμοσε τη λειτουργία της μετατρέποντας όσες υπηρεσίες ήταν εφικτό σε digital μορφή, εξήγησε ότι η Τράπεζα έχει υιοθετήσει μια νέα κουλτούρα, προχωρώντας στον μετασχηματισμό του λειτουργικού της μοντέλου και στην υιοθέτηση μηχανισμών που θα επιτρέψουν γρηγορότερη λήψη αποφάσεων και ανάληψη δράσεων. Παράλληλα, είπε ότι η τηλεργασία «ήρθε για να μείνει», καθώς δημιουργεί «νέες ευκαιρίες» και αναφέρθηκε στην ανάγκη για μια «εντελώς νέα επιχειρησιακή κουλτούρα που θα έχει στον πυρήνα της την στρατηγική πρόβλεψη και την ευελιξία, προκειμένου να επιτελέσουμε σωστά τον ρόλο μας απέναντι στους μετόχους μας, τους πελάτες, τους συναδέλφους μας και, φυσικά, την ελληνική κοινωνία».
«Στην Alpha Bank έχουμε δομήσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα μετασχηματισμού», σύμφωνα με το στρατηγικό σχέδιο της Τράπεζας, τόνισε η κυρία Σακελλαρίου, προσθέτοντας ότι σύντομα ολοκληρώνεται η πρώτη φάση του και ξεκινάει η εντατική υλοποίησή του. Εξήγησε ότι οι πιο σημαντικές προκλήσεις είναι «η κινητοποίηση και ο αποτελεσματικός συντονισμός των πολλών ομάδων εργασίας και η αλλαγή της κουλτούρας των ανθρώπων μας» και πως για την αντιμετώπισή τους έχει συγκροτηθεί ειδική ομάδα, με πάνω από 150 Στελέχη, τα οποία αποτελούν και τον πυρήνα του μετασχηματισμού. «Πρόθεσή μας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση των λύσεων της επόμενης μέρες να προέρχεται από τις ίδιες τις ομάδες, γιατί μόνο έτσι θα είναι πραγματικά αποτελεσματική».
«Χτίζουμε πάνω στη μακρά παράδοση της πελατοκεντρικής προσέγγισης της Alpha Bank ώστε να εξελίξουμε την κουλτούρα του οργανισμού» δήλωσε, κλείνοντας, η κυρία Σακελλαρίου.