Σύμφωνα με την εγκύκλιο Γ36/518/2017 του Κ.Ε.Α.Ο., κατά το πρώτο στάδιο εφαρμογής της διαδικασίας του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών του Ν. 4469/2017 όλα τα αιτήματα των οφειλετών εξετάζονται από την Κεντρική Υπηρεσία του ΚΕΑΟ.
Η παραλαβή των προσκλήσεων, η εξέταση των αιτημάτων, οι δηλώσεις συμμετοχής ή μη στη διαδικασία, οι σχετικές εισηγήσεις, οι απαιτούμενες ενέργειες σε κάθε στάδιο της διαδικασίας, καθώς και η ενημέρωση της ηλεκτρονικής εφαρμογής της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους ( Ε.Γ.Δ.Ι.Χ.) με τα αποτελέσματα των ενεργειών, εκτελούνται από τη Δ/νση Διακανονισμού της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΚΕΑΟ μέσω των υπαλλήλων που έχουν πιστοποιηθεί στην ηλεκτρονική εφαρμογή της Ε.Γ.Δ.Ι.Χ., για τις υποθέσεις που ανατέθηκαν σε αυτούς στο πλαίσιο του εξωδικαστικού μηχανισμού ρύθμισης οφειλών.
[irp posts=”150272″ name=”ΟΑΕΔ: Πληροφορίες για το πρόγραμμα συμβουλευτικής σε νέους”]
Στις περιπτώσεις που οι προτάσεις ή οι αντιπροτάσεις αναδιάρθρωσης που υποβλήθηκαν πληρούν τις προϋποθέσεις της παραγράφου 2 του άρθρου 3 της 32320/1841/10.7.2017 απόφασης Υφυπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης η εκπροσώπηση του ΕΦΚΑ γίνεται από τη Διεύθυνση Διακανονισμού της κεντρικής υπηρεσίας του ΚΕΑΟ και η σύμβαση αναδιάρθρωσης εγκρίνεται από το Συντονιστή του ΚΕΑΟ, γράφει το taxheaven.gr.