Τρίτη, 29 Απριλίου, 2025
Tilegrafimanews- Χρηστικά και επίκαιρα
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT
Tilegrafimanews- Χρηστικά και επίκαιρα
Αρχική Featured

Σοκ από τις ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ

TechTeam από TechTeam
09/10/2022 13:35
σε Featured, HOT NEWS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
A A
368
SHARES
782
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Με έναν δύσκολο χειμώνα να είναι καθ’ οδόν, στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων έχουν μπει οι ανατιμήσεις (κρυφές και φανερές) των βασικών καταναλωτικών αγαθών σε συνάρτηση με τα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό, σύντομα αναμένεται τα σούπερ μάρκετ να παρουσιάσουν στο υπουργείο ένα “καλάθι” 50 προϊόντων από 20 διαφορετικές κατηγορίες στις τιμές των οποίων θα γίνει προσπάθεια συγκράτησης αυξήσεων, στο μέγιστο δυνατόν βαθμό. Τα προϊόντα σε κάθε “καλάθι” – που θα είναι διαφορετικό για κάθε αλυσίδα – θα αφορούν συγκεκριμένους κωδικούς επώνυμων προϊόντων και ιδιωτικής ετικέτας που θα επιλέγει κάθε αλυσίδα, κυρίως είδη πρώτης ανάγκης όπως ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, γάλα, καφέ, ζάχαρη, απορρυπαντικά κ.ά.

Προκειμένου να διασφαλιστεί και η συναίνεση από την πλευρά των προμηθευτών την επόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων με εκπροσώπους της βιομηχανίας με σκοπό τον περιορισμό των αυξήσεων.

Μιλώντας στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, Αντώνης Μακρής που συμμετείχε στη συνάντηση που πραγματοποίησε την περασμένη Τετάρτη ο υπουργός Α. Γεωργιάδης με εκπροσώπους φορέων και του λιανεμπορίου τονίζει ότι “η ανάγκη των εταιρειών να δείξουν το κοινωνικό τους πρόσωπο έναντι των συμπολιτών μας που έχουν αδυναμία εξυπηρέτησης των βασικών αναγκών τους ήρθε να υλοποιηθεί κατόπιν προτάσεως του υπουργείου μέσα από το καλάθι νοικοκυράς”. Σύμφωνα με τον κ. Μακρή η ειδοποιός διαφορά παλαιοτέρων πρωτοβουλιών με τη σημερινή είναι ότι κάποιοι είχαν το θάρρος να το αποφασίσουν και το θράσος να πάρουν την κατάλληλη απόφαση να βοηθήσουν στην υλοποίησή του. “Μένει να αποδειχθεί πώς αυτό θα εξυπηρετήσει και θα απαντήσει στις ανάγκες και στην τσέπη του καταναλωτή” ανέφερε.

Στο πλαίσιο υλοποίησης της πρωτοβουλίας του υπουργείου που ανακοινώθηκε, τεχνική βοήθεια στη συνεργασία του με τις επιχειρήσεις θα προσφέρει το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών. Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός διευθυντής του ΙΕΛΚΑ, Λευτέρης Κιοσές “καθώς έχουμε μια καλή γνώση της αγοράς, των τάσεων και των καταναλωτικών συνηθειών, θα παρέχουμε τεχνική βοήθεια στο υπουργείο προκειμένου να υλοποιηθούν αυτά που ανακοινώθηκαν και το αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο δυνατόν για όλους τους εμπλεκόμενους”.

Από την πλευρά του, ο retail analyst, Κωνσταντίνος Μαχαίρας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ επισημαίνει ότι πρόκειται για μια σωστή πολιτική πρόταση που γίνεται ήδη στο εξωτερικό σε πληθωριστικά περιβάλλοντα. Ωστόσο σημείωσε ότι αυτό συμβαίνει και στην Ελλάδα τα τελευταία επτά χρόνια με τη μορφή των προωθητικών ενεργειών. “Δεν γνωρίζω το βάθος των συζητήσεων γύρω από τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία αλλά αυτό που πιστεύω είναι ότι η ελεύθερη αγορά πάντοτε ρυθμίζει τα πράγματα πολύ πιο γρήγορα και πιο σωστά και όχι καταναγκαστικά” συμπλήρωσε ο κ. Μαχαίρας.

Αναφερόμενος στο πληθωριστικό περιβάλλον έτσι όπως διαμορφώνεται, εκτίμησε ότι ο πληθωρισμός στα τρόφιμα μπορεί να φτάσει το 15% στο τέλος του χρόνου. Πρόσθεσε επίσης, ότι οι υψηλότερες τιμές στους νέους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών προς λιανεμπόρους φέρνουν νέες αυξήσεις στα βασικά καταναλωτικά αγαθά ενώ την ίδια στιγμή το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών για τρόφιμα συρρικνώνεται. Εκτίμησε μάλιστα ότι η ύφεση θα συνεχιστεί μέχρι τον Μάρτιο του επόμενου χρόνου και αν δεν υπάρξουν άλλες “δυσάρεστες εκπλήξεις” θα υπάρξει επιστροφή στην κανονικότητα.

Για την πορεία του οργανωμένου λιανεμπορίου μέχρι το τέλος του έτους, ο κ. Μαχαίρας σημείωσε ότι οι πωλήσεις σε όγκο θα είμαι μειωμένες 5-7% και οριακά πάνω σε αξία μεταξύ 1 με 2% ενώ η κερδοφορία θα είναι πτωτική.

Καταναλωτικές συμπεριφορές σε κρίση

Πόσο διαφορετικός είναι όμως σήμερα ο καταναλωτής και σε ποιο βαθμό οι πληθωριστικές πιέσεις έχουν αλλάξει οι αγοραστικές του συνήθειες; Σύμφωνα ε όσα επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Μαχαίρας, ο καταναλωτής, όπως αποδεικνύεται από τις περισσότερες έρευνες, έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, έχει αλλάξει τις καταναλωτικές και αγοραστικές του συνήθειες, κυνηγά τις εκπτώσεις και τις προσφορές και επιλέγει με βασικό κριτήριο την τιμή. Στο πλαίσιο αυτό, υπογράμμισε ότι σε παγκόσμιο επίπεδο ο αριθμός των πραγμάτων που βάζει ο καταναλωτής στο καλάθι δεν μειώνεται. Όπως διευκρίνισε “ο τεμαχιακός όγκος στο καλάθι δεν έχει μειωθεί, έχει όμως μειωθεί ο όγκος σε βάρος και σε ποσότητα. Επίσης έχει μειωθεί ο τζίρος που συνεπάγεται μείωση της κερδοφορίας των λιανεμπορικών επιχειρήσεων”.

Την σημαντική αλλαγή που επήλθε στο καταναλωτικό κοινό τον τελευταίο χρόνο και την μεγάλη επίδραση των πληθωριστικών πιέσεων στο διαθέσιμο εισόδημα και κατ’ επέκταση στην αγορά της λιανικής στη χώρα καταδεικνύει έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος που πραγματοποιήθηκε με την επιστημονική υποστήριξη του εργαστηρίου ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος λιανικής, τον Ιούνιο του 2022 διαμορφώθηκε στο -64. Η συγκεκριμένη εξέλιξη έχει να κάνει τόσο με τις προσδοκίες των καταναλωτών για το προσεχές διάστημα, όσο και λόγω της παρούσας κατάστασης στα οικονομικά στοιχεία των καταναλωτών. Η μείωση στον υπο-δείκτη παρούσας κατάστασης ήταν από το -40 στο -58, ενώ ο υπό-δείκτης προσδοκιών μειώθηκε από -51 σε -73. Πρακτικά αυτό που καταγράφεται είναι και χαμηλές προσδοκίες, αλλά και επιβάρυνσή των οικονομικών στοιχείων των καταναλωτών, γεγονός που σχετίζεται με το αυξημένο κόστος ενέργειας όπως φαίνεται και σε άλλους δείκτες, αλλά ταυτόχρονα με τις πληθωριστικές τάσεις και την αβεβαιότητα λόγω του πολέμου στην Ουκρανία. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές δεν είναι σίγουροι ότι είναι μία ικανοποιητική περίοδος για να κάνουν αγορές, οι ίδιοι, αλλά και το γενικότερο κλίμα δεν βοηθάει. Μάλιστα την κατατάσσουν ως τη χειρότερη περίοδο για σημαντικές αγορές για το σπίτι τους τα τελευταία δύο χρόνια.

Οι προσδοκίες για τις δαπάνες είναι επίσης αρνητικές και σχετίζονται άμεσα με το αυξημένο κόστος ενέργειας. Από την έρευνα προκύπτει ότι ποσοστό 45% εκτιμά ότι το δεύτερο εξάμηνο 2022 οι δαπάνες για λογαριασμούς κοινής ωφέλειας θα είναι αυξημένες. Αντίθετα, το 53% εκτιμά ότι οι δαπάνες για αγορές προϊόντων το δεύτερο εξάμηνο 2022 θα είναι μειωμένες και μόλις το 17% ότι θα είναι αυξημένες. Το ίδιο ισχύει για τις υπηρεσίες (εισιτήρια, εστίαση) για τις οποίες επίσης εκτιμάται μείωση στις δαπάνες από το 36% των καταναλωτών ενώ αύξηση μόλις από το 19%. Σχετικά θετική είναι η μέτρηση σε σχέση με τη φορολογία για την οποία το 59% εκτιμά ότι θα μείνει αμετάβλητη, το 15% ότι θα παρουσιάσει μείωση και το 26% αύξηση. Πρακτικά τα στοιχεία δείχνουν ότι οι καταναλωτές περικόπτουν αγορές προϊόντων και υπηρεσιών για να πληρώσουν το κόστος ενέργειας και καυσίμων.

Σύμφωνα με τους καταναλωτές, οι δαπάνες για λογαριασμούς αποτελούν με διαφορά την μεγαλύτερη δαπάνη τους ως ποσοστό επί του εισοδήματος τους. Συγκεκριμένα, αποτελούν το 32% έναντι 25% τον προηγούμενο Δεκέμβριο. Αντίθετα μειωμένες είναι οι δαπάνες για αγορές προϊόντων σε σχέση με τον προηγούμενο Δεκέμβριο από 31% σε 26%. Σε σχέση με τις υπόλοιπες κατηγορίες δαπανών, οι δαπάνες για φόρους καταγράφονται σταθερές. Οι υπόλοιπες δαπάνες όπως υπηρεσίες και ενοίκια δεν παρουσιάζουν ουσιαστική μεταβολή.

Ετικέτες: ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤτιμές
Προηγούμενο Άρθρο

ΡΑΔΓΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ -Τουρκία: Αλεξιπτωτιστές εκπαιδεύονται στην κατάληψη βραχονησίδων

Επόμενο Άρθρο

Μόλις ανακοινώθηκε! Euro 2024: Δύσκολη κλήρωση για την Εθνική Ελλάδας – Με Γαλλία, Ολλανδία, Βόρεια Ιρλανδία και Γριβραλτάρ

ΣχετικάΆρθρα

Featured

Σταύρος Παπασταύρου: Η τιμή του ρεύματος είναι «αγκάθι» για κάθε οικογένεια και επιχείρηση

26/04/2025 | 09:31
Featured

Μεγάλο Σάββατο: Τι ώρα κλείνουν μαγαζιά και σούπερ μάρκετ

19/04/2025 | 08:12
Featured

Ωράριο σούπερ μάρκετ σήμερα (18/4) – Τι ισχύει τη Μεγάλη Παρασκευή για τα καταστήματα

18/04/2025 | 05:04
ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ

Σε ισχύ ο νέος κώδικας δεοντολογίας για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ – 9 ερωτήσεις και απαντήσεις από το υπουργείο Ανάπτυξης

06/03/2025 | 16:00
Featured

Καθαρά Δευτέρα: Τι ισχύει για τα σούπερ μάρκετ – Τι ώρα ανοίγουν και κλείνουν Βαρβάκειος και Αγορά Ρέντη

02/03/2025 | 11:30
Featured

Σούπερ μάρκετ σήμερα (28/2): Το ωράριο λειτουργίας λόγω της απεργίας – Τι ώρα ανοίγουν και κλείνουν

28/02/2025 | 07:15
Featured

Φυσικό αέριο: Οι αγορές είχαν προεξοφλήσει τη διακοπή των ροών μέσω Ουκρανίας – «Ελεγχόμενη» η αύξηση τιμών

11/01/2025 | 18:00
ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ

Αύξηση 0,8% στις πωλήσεις το α’ εξάμηνο του 2025 «βλέπουν» στελέχη των σούπερ μάρκετ

10/01/2025 | 18:00
Load More
Επόμενο Άρθρο

Μόλις ανακοινώθηκε! Euro 2024: Δύσκολη κλήρωση για την Εθνική Ελλάδας – Με Γαλλία, Ολλανδία, Βόρεια Ιρλανδία και Γριβραλτάρ


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Σεισμός στη Χαλκίδα: Αισθητός στην Αττική – Τι λένε οι σεισμολόγοι για τον κίνδυνο μεγάλου σεισμού στην Ελλάδα

    531 shares
    Share 212 Tweet 133
  • Αναδρομικά – ΦΩΤΙΑ: Έρχονται πληρωμές έως 8.556 ευρώ για συνταξιούχους – Ποια ποσά κλειδώνουν στις συντάξεις 

    237 shares
    Share 95 Tweet 59
  • Σαν φθινόπωρο και σήμερα ο καιρός: Με βοριάδες 9 μποφόρ και την πιο κρύα μέρα το τελευταίο διάστημα

    166 shares
    Share 66 Tweet 42
  • ΝΕΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Τι θα πληρωθούν αγρότες και κτηνοτρόφοι μέσα στις επόμενες 4 εβδομάδες-Όλες οι νέες καταβολές από ΟΠΕΚΕΠΕ και ΕΛΓΑ

    135 shares
    Share 54 Tweet 34
  • Χιλιάδες ευκαιρίες για ανέργους και νέες προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ: Όλες οι προκηρύξεις και τα προγράμματα επιχειρηματικότητας 2025

    131 shares
    Share 52 Tweet 33
  • Νέα Δημοκρατία: Επιστρέφει στο 30% στις δημοσκοπήσεις, βυθίζεται ο ΣΥΡΙΖΑ, σταθεροποιείται δεύτερη η Πλεύση Ελευθερίας

    132 shares
    Share 53 Tweet 33
  • ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΟΠΕΚΑ LIVE Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα( ΚΕΑ), Επίδομα Παιδιού Α21 και λοιπά επιδόματα – Ποιοι και πώς υποβάλλουν αιτήσεις

    523 shares
    Share 209 Tweet 131
Tilegrafimanews- Χρηστικά και επίκαιρα

Το ενημερωτικό site tilegrafimanews.gr είναι ένας ειδησεογραφικός ιστότοπος με βασικό χαρακτηριστικό του, την εγκυρότητα της είδησης και έτσι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του διαδικτυακού κοινού καθώς συνολικά το έχουν επισκεφτεί πάνω από 3 εκατομμύρια χρηστών. Η καθημερινή επισκεψιμότητα επιβραβεύει την προσπάθεια όλης της δημοσιογραφικής ομάδας μας.

Τηλεγράφημα Αριθμός μέλους - Μητρώο online media: 12528 Υπουργείο Ψηφιακής πολιτικής, τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης - Γενική γραμματεία ενημέρωσης και επικοινωνίας

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • HOT NEWS
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

About Us

Πρόσθεσε το μπάνερ μας Google+

Όροι χρήσης

Επικοινωνία

Διαφημιστείτε στο tilegrafimanews.gr

RSS feed

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ

News OAED.GR ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΣΕΠ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΕΦΚΑ Ελλάδα ΗΠΑ ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ Μητσοτάκης ΝΕΑ ΟΑΕΔ ΟΠΕΚΕΠΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΝΕΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΣΥΡΙΖΑ Συντάξεις ΤΟΥΡΚΙΑ Τσίπρας καιρός
  • About Us
  • All categories
  • Newsletter
  • tags
  • useronline
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • Όλες οι ειδήσεις
  • Όροι και προϋποθέσεις για την ανάρτηση σχολίων
  • Όροι χρήσης
  • ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ – ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • …
    • ΕΘΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ/ΓΛΩΣΣΑ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ – ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ
    • ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • Το ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ γράφει…
    • Είπαν στο Τηλεγράφημα…
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ
    • ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ
    • ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
    • ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΕΙΠΑΝ
    • //ΜΗΤΕΡΑ ΓΗ//
    • ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
    • ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ BUSINESS REPORT

© 2015 - 2022 tilegrafimanews.gr | Produced by etouch