Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας πλατφόρμας για τους πληγέντες από την πανδημία, οι οποίοι έχασαν τη ρύθμιση των 100 και των 120 δόσεων, από τον Μάρτιο έως και τον Νοέμβριο του 2020.
Μέσω της πλατφόρμας myBusinessSupport, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση επανένταξής τους:
στο ίδιο καθεστώς ρύθμισης
με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις
για την υπολειπόμενη οφειλή και
για τις δόσεις που απομένουν
Τα βήματα των φορολογούμενων
Για την επανένταξη στις ρυθμίσεις πρέπει:
Να υποβάλουν υπεύθυνη δήλωση
Να καταβάλουν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020 τη δόση Δεκεμβρίου 2020
Αξίζει να σημειωθεί ότι η καταβολή της δόσης Δεκεμβρίου πρέπει να γίνει σε πίστωση της Ταυτότητας Ρυθμισμένης Οφειλής (Τ.Ρ.Ο), αποκλειστικά με έναν από τους δύο πιο κάτω τρόπους:
μέσω web-banking
σε υποκατάστημα στην τράπεζά σας, μόνο αν δεν είναι δυνατή η καταβολή μέσω web-banking
Χρονοδιάγραμμα επανένταξης
Η επανένταξη των οφειλετών πραγματοποιείται την επομένη εργάσιμη από την ημέρα παραλαβής του σχετικού αρχείου των τραπεζών από την Γενική Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΓΔΗΛΕΔ) της ΑΑΔΕ.
Η ΓΔΗΛΕΔ θα εκκινήσει τη διαδικασία του σχετικού ελέγχου στις 21 Δεκεμβρίου 2020.
Για πληρωμές, οι οποίες θα γίνουν στις 31 Δεκεμβρίου του 2020, η επανένταξη θα ολοκληρωθεί έως και την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου του 2021.
Στη συνέχεια, στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση του myTAXISnet, θα επικαιροποιηθεί η εικόνα της ρύθμισης (σ.σ. δόσεις, ποσά, ημερομηνίες καταβολής).
Διευκρινίζεται ότι οι αιτήσεις επανένταξης ρυθμίσεων στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων (ν. 4469/2017) πραγματοποιούνται στην Επιχειρησιακή Μονάδα Είσπραξης (Ε.Μ.ΕΙΣ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.