DUGOUT: Η Dugout είναι η πρώτη αμιγώς ποδοσφαιρική πλατφόρμα που ιδρύθηκε κι ανήκει στους κορυφαίους συλλόγους στον κόσμο. Ο ΠΑΟΚ είναι η πρώτη ελληνική ομάδα που επιλέχθηκε να προστεθεί στο… ρόστερ της Dugout.
O Δικέφαλος πλέον φιγουράρει δίπλα σε Μπαρτσελόνα, Ρεάλ Μαδρίτης, Γιουβέντους, Μάντσεστερ Σίτι, Παρί Σεν Ζερμαίν και τα υπόλοιπα μεγαθήρια του ποδοσφαίρου προσφέροντας αποκλειστικό περιεχόμενο στο οποίο έχουν πρόσβαση φίλοι του ποδοσφαίρου απ’ όλο τον κόσμο.
Μια νέα συνεργασία που εντάσσεται στο πλαίσιο της διαρκούς ανάπτυξης του ΠΑΟΚ σε όλους τους τομείς και στην προκειμένη περίπτωση σ’ αυτόν των New Media. Ο ΠΑΟΚ, άλλωστε, έγινε η πρώτη ελληνική ομάδα που έχει την τιμή να συμμετέχει σε ένα φιλόδοξο και καινοτόμο project το οποίο σημειώνει μεγάλη επιτυχία.
Στο Δελτίο Τύπου της Dugout αναφέρονται τα εξής:
Σήμερα, η Dugout βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι ο ΠΑΟΚ αποτελεί νέο μέλος της ψηφιακής ποδοσφαιρικής πλατφόρμας που προσφέρει στους ποδοσφαιρόφιλους αποκλειστικό παρασκηνιακό υλικό και πρόσβαση δωρεάν, όλα συγκεντρωμένα σε έναν χώρο.
Ο ΠΑΟΚ γίνεται η πρώτη ελληνική ομάδα –και 76η γενικά- που εντάσσεται στην πλατφόρμα. Θα είναι πλέον σε θέση να έρθει σε επαφή με τους οπαδούς της σε όλο τον κόσμο.
Μέσω της Dugout, για πρώτη φορά οι μεγαλύτεροι σύλλογοι του κόσμου ενώνουν τις δυνάμεις τους για να στηρίξουν μια επιχείρηση. Από την ημέρα που έγινε το λανσάρισμά της, 76 σύλλογοι, συμπεριλαμβανομένων δύο λιγκών και δύο ομοσπονδιών, υπέγραψαν συνεργασία με την πλατφόρμα. Μεταξύ τους, μερικοί από τους μεγαλύτερους συλλόγους στον κόσμο, όπως οι AC Milan, Arsenal FC, Atletico Madrid, Chelsea FC, FC Barcelona, FC Bayern Munich, FC Porto, Juventus, Liverpool FC, Manchester City FC, Paris Saint-Germain και Real Madrid CF, όπως και το MLS, η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Πορτογαλίας και η Professional Football League της Σκωτίας.
Εκτός των συλλόγων αυτών, η Dugout έχει ήδη συνάψει συμφωνίες με περισσότερους από 100 πασίγνωστους ποδοσφαιριστές του παρελθόντος και του παρόντος –συμπεριλαμβανομένων των Πελέ, Γκάρεθ Μπέιλ, Πατρίς Εβρά, Χαβιέρ Μαστσεράνο, Εντινσον Καβάνι, Ντέλε Αλι και άλλων.
Κάθε σύλλογος και ποδοσφαιριστής διαθέτει ειδικό Dugout προφίλ με ανανεούμενο περιεχόμενο και δυνατότητα διάδρασης με τους οπαδούς. Ετσι οι χρήστες της Dugout απολαμβάνουν μια απόλυτα προσωποποιημένη εμπειρία, βασιζόμενη στους συλλόγους και τους παίκτες που ακολουθούν.
[irp posts=”181426″ name=”Novasports: Απορρίφθηκε η έφεση του ΠΑΟΚ”]
Ο διευθυντής New Media της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης, δήλωσε:
«Είμαστε πολύ περήφανοι και χαρούμενοι, καθώς η ΠΑΕ ΠΑΟΚ γίνεται ο πρώτος σύλλογος που προσκαλείται να συμμετάσχει στην πλατφόρμα της Dugout, μαζί με τους μεγαλύτερους συλλόγους στον κόσμο. Ο ΠΑΟΚ είναι πρωτοπόρος στην Ελλάδα, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδων. Προσπαθούμε διαρκώς να εξελισσόμαστε σε αυτή τη νέα και ψηφιακή εποχή του ποδοσφαίρου και να ισχυροποιούμε τη σχέση μας με τους φιλάθλους, φέρνοντας την ξεχωριστή φιλοσοφία μας στο όμορφο παιχνίδι μέσα από τις New Media πλατφόρμες».
Ο εκτελεστικός διεθυντής της Dugout, Ελιοτ Ρίτσαρντσον, σχολίασε:
«Υποδεχόμαστε με ενθουσιασμό τον ΠΑΟΚ στην πλατφόρμα Dugout. Μετά το λανσάρισμα της Dugout, βιώνουμε ανεπανάληπτη πρόοδο και αυτό επιβεβαιώνεται με τη συμφωνία μας με τον πρώτο ελληνικό σύλλογο της πλατφόρμας μας.
Το παιχνίδι σήμερα έχει γίνει πραγματικά παγκόσμιο και οι φίλαθλοι πλέον δεν αρκούνται στο να παρακολουθούν αγώνες στη χώρα τους. Θέλουν να ακολουθούν τις αγαπημένες ομάδες τους και τους αγαπημένους παίκτες τους σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτό προσφέρει η Dugout –απαράμιλλη πρόσβαση στους οπαδούς προκειμένου να βλέπουν τι συμβαίνει στα παρασκήνια των συλλόγων και στις ζωές των ποδοσφαιριστών. Χάρη στην Dugout, οι ποδοσφαιρόφιλοι απολαμβάνουν για πρώτη φορά το καλύτερο υλικό από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, εντός και εκτός των ποδοσφαιρικών γραμμών».
Η Dugout και οι συνεργάτες της στοχεύουν να δημιουργήσουν πρωτότυπο υλικό, υψηλής ποιότητας, που περιλαμβάνει βίντεο των συλλόγων αποκλειστικά για την Dugout, θέματα lifestyle και προσωπικές λεπτομέρειες των παικτών, όπως και πρωτότυπες σειρές βίντεο με επίδειξη δεξιοτεχνίας των παικτών με την μπάλα, που όμοιά τους δεν μπορείτε να βρείτε αλλού.
Η τάση να ακολουθούνται από τους φιλάθλους περισσότεροι σύλλογοι – 4,6 ανά άτομο κατά μέσο όρο- εμφανίστηκε στη δειγματοληπτική έρευνα σε 25 χώρες. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι ποδοσφαιρόφιλοι πλέον «στηρίζουν» και παίκτες προσωπικά, το οποίο με τη σειρά του σημαίνει ότι αυτοί οι αστέρες βοηθούν στην αύξηση της παγκόσμιας βάσης οπαδών κάθε συλλόγου στον οποίο αγωνίζονται στη διάρκεια της καριέρας τους.