Αυτό το καλοκαίρι αρχίζει τη λειτουργία του το YouTube Gaming, το οποίο θα κρατά διασυνδεδεμένους τους ενδιαφερόμενους με παιχνίδια, gamers και τα όλα τα σχετικά νέα, μέσω βίντεο, live stream και επαφή με την κοινότητα στο web.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η νέα ιστοσελίδα/ εφαρμογή από το YouTube και τη Google αποκλειστικά για gamers, έρχεται να ανταγωνιστεί το μέχρι τώρα κυρίαρχο Twitch της Amazon.
Στόχος της εταιρείας με το YouTube Gaming είναι να αναδειχτεί στη νούμερο ένα υπηρεσία στον χώρο- κάτι που θα το φέρει απέναντι στο μέχρι τώρα κυρίαρχο Twitch. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, σε αυτό θα υπάρχουν περισσότερα βίντεο «από οπουδήποτε αλλού.
Από το “Asteroids” στο “Zelda”, πάνω από 25.000 παιχνίδια θα έχουν τη δική τους σελίδα, ένα και μόνο μέρος για όλα τα βίντεο και τα livestream για τον τίτλο αυτό. Επίσης, θα βρείτε κανάλια από ένα μεγάλο εύρος εκδοτών παιχνιδιών και δημιουργών του YouTube».
Ο χρήστης θα προσθέτει ένα παιχνίδι στη συλλογή του και θα αποκτά τη δυνατότητα να βλέπει τα πιο πρόσφατα βίντεο, ενώ εγγραφόμενος σε ένα κανάλι θα λαμβάνει ενημερώσεις όταν αρχίζει κάποιο livestream. Παράλληλα, θα υπάρχουν προτάσεις για παιχνίδια που μπορεί να του αρέσουν.
Γενικότερα, τα livestreams θα προβάλλονται σε περίοπτη θέση στη homepage, με έμφαση στη διευκόλυνση της προβολής παιξίματος παιχνιδιών στο YouTube και των διαμοιρασμό.
Το YouTube Gaming θα λανσαριστεί το καλοκαίρι, σε πρώτη φάση στις ΗΠΑ και τη Μ. Βρετανία, ενώ ιδιαίτερη προβολή θα υπάρξει στην Ε3.
Όπως υπενθυμίζεται σε σχετικό δημοσίευμα του BBC, θεωρείται ότι η Google είχε υποβάλει πρόταση για την αγορά του Twitch πέρυσι, ωστόσο η Amazon πλειοδότησε, με πρόταση ύψους 970 εκατ. δολαρίων. Με το YouTube Gaming, η Google περνάει ανοικτά στην «αντεπίθεση», χτυπώντας την προαναφερθείσα υπηρεσία, η οποία προβάλλει περίπου 12 δισ. ώρες «ζωντανού» gaming κάθε μήνα.
Αξιολογώντας το κατά πόσον όντως θα είναι σε θέση το YouTube Gaming να ανταγωνιστεί το Twitch, σε σχετικό δημοσίευμα του Ars Technica αναφέρεται πως το πλέον σημαντικό πλεονέκτημα είναι η απήχηση που ήδη έχει το YouTube σε όλο τον κόσμο, καθώς και το ότι το Twitch δεν καταχωρεί τα βίντεο για μακροπρόθεσμη αποθήκευση- οπότε και οι περισσότεροι streamers του Twitch, «εξάγουν» τα βίντεό τους στο YouTube.