Νομίζετε ότι μπορείτε να βάλετε τις σκέψεις σας, τις φωτογραφίες σας, τα βίντεό σας, ολόκληρη της ζωή σας online χωρίς να πληρώνετε τίποτα.
Όμως αν και εκ πρώτης όψεως δείχνει ως ευκαιρία, μία εταιρία ερευνών υποστηρίζει ότι ο κάθε ένας από τα πάνω από 1 δισεκατομμύρια χρήστες του Facebook στην Αμερική αξίζει περί τα 40 ευρώ.
Αυτό το ποσό είναι που αντικατοπτρίζει την εμπορική αξία του καθε χρήστη του συγκεκριμένου site με βάση την διαφημιστική απορρόφηση που έχει το Facebook σε όλο τον κόσμο. Η οποία γιγαντώνεται χρόνο με τον χρόνο, κερδίζοντας για φέτος το 65% της συνολικής πίτας της διαφήμισης που κινείται μέσω των social media.
Για φέτος τα έσοδα υπολογίζονται πάνω από 16,3 δισεκατομμύρια δολάρια, σχεδόν 41% πάνω από τα 11,5 δισεκατομμύρια δολάρια που ήταν τα διαφημιστικά έσοδα για το 2014.
Η ενίσχυση των εσόδων αποδίδεται κατά μεγάλο βαθμό στην δημοφιλία του Instagram, το οποίο είχε αγοράσει το Facebook το 2012 για το ποσό του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων. Χρήματα που είχαν φανεί εξωφρενικά τότε για μία απλή εφαρμογή, όμως όπως φαίνεται η διορατικότητα του Ζούκερμπερνγκ.
Μάλιστα η συγκεκριμένη εφαρμογή μόλις ξεπέρασε και το Twitter σε δημοφιλία σε όλον τον κόσμο, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την δυναμική του. Το Twitter πάντως, παραμένει στην σκιά του Facebook με τα μεγέθη να είναι αρκετά μικρότερα και τα έσοδά του από διαφημίσεις να είναι αρκετά λιγότερα.