Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν δύο 8ωρα workshops της Ελληνικής Επιτροπής του ECR, που πραγματοποιήθηκαν από την Optimal HR Group, με αντικείμενο εκπαίδευσης το πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα προϊόν «All About Loyalty» που αφορά στο Customer Loyalty.
Το αυξημένο ενδιαφέρον και ο μεγάλος αριθμός των στελεχών-μελών του ECR HELLAS που εκδήλωσε ενδιαφέρον, οδήγησε την Optimal HR Group να δημιουργήσει δύο εκπαιδευτικές ομάδες των 25 ατόμων, που εκπαιδεύτηκαν μέσα στον Φεβρουάριο.
Τα στελέχη των επιχειρήσεων είχαν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν την πρακτική εφαρμογή του αντικειμένου της πιστότητας του πελάτη, με σύγχρονα εργαλεία, μέσα από ένα βιωματικό σεμινάριο που εστίασε στις ανάγκες του απαιτητικού και μεταβαλλόμενου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
Το κυρίαρχο μήνυμα που μετέδωσε ο εξειδικευμένος εκπαιδευτής Γιώργος Μπαμπαλιάρης, είναι ότι οι επιχειρήσεις με τη συστηματική και στρατηγική προσέγγιση της πιστότητας του πελάτη, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον τους, στοχεύουν στη μακροπρόθεσμη αύξηση της απόδοσής τους μέσα από πρακτικές που οδηγούν στην αύξηση των κερδών.
Πλέον, η πιστότητα του πελάτη μέσα από το «All About Loyalty» επαναπροσδιορίζεται και επανατοποθετείται στην ελληνική αγορά, καθώς προβάλει και αποδεικνύει ότι οι εταιρείες για να είναι αποτελεσματικές και κερδοφόρες, χρειάζονται μελετημένες πρακτικές, εστιασμένη στρατηγική, αφοσιωμένους εργαζομένους και πελάτες. Όλα αυτά τα διαφορετικά «κομμάτια», αποτελούν τους κρίκους που συνδέει το «All About Loyalty», επιτυγχάνοντας στο τέλος να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία.
Λόγω της αυξημένης συμμετοχής, θα ακολουθήσουν και άλλα workshops με κύριο σκοπό, ακόμα περισσότερες εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους, να διαπιστώσουν πως μπορούν να εφαρμόσουν το «All About Loyalty», ώστε να διασφαλίσουν την κερδοφορία και τις μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας, σε ένα σύγχρονο, απαιτητικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό πεδίο.