Ο λόγος για τον Chris Daffy, συγγραφέα, σύμβουλο επιχειρήσεων και αναγνωρισμένο διεθνή ομιλητή.
Τα τελευταία 20 έτη έχει αφιερωθεί στην κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών και στους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών τους, ώστε να επιτύχουν την μέγιστη πιστότητά τους.
Τα βιβλία του «Once a customer, always a customer» και «How to WOW your Customers» έχουν ήδη γίνει διεθνή bestsellers και πολλοί από τους πελάτες του συμπεριλαμβάνονται στις εταιρείες Fortune 500.
Ο Chris Daffy θα είναι ο κεντρικός εισηγητής στο Master Class Workshop with Chris Daffy, που διοργανώνει στις 4 & 5 Ιουλίου 2016 στην Αθήνα, η Optimal HR Group. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά διαδραστικό και πρακτικό διήμερο workshop, ιδανικό για τα στελέχη όλων των τμημάτων και από όλους τους κλάδους.
Με την εταιρεία του A.S.E. (Academy of Service Excellence) και σε συνεργασία με την Optimal HR Group, δημιουργήθηκε από κοινού το all about…Loyalty, ένα ολιστικό πρόγραμμα για την αύξηση της Πιστότητας του Πελάτη και της ανάπτυξης των εταιρειών. Η εξειδικευμένη ομάδα εκπαιδευτών και συμβούλων του all about…Loyalty, μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες των εταιρειών για την επιτυχημένη εφαρμογή ενός προγράμματος αύξησης Πιστότητας.
Πρόσφατα σε ένα άρθρο του στον ιστότοπο www.mycustomer.com, εξηγεί πώς η βρετανική ασφαλιστική εταιρεία LV μετέτρεψε ετήσιες ζημιές £20 εκ. λιρών και μηνιαίες ζημιές από ασφαλιστήρια συμβόλαια £10,000 λιρών, σε ετήσια κέρδη £195 εκ. λιρών για το 2015. Η LV αποτελεί σήμερα μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ασφαλιστικές εταιρείες στη Βρετανία, κυρίως λόγω της εστίασής της στην Εμπειρία και την Πιστότητα του Πελάτη.
Αν και η «Εμπειρία του Πελάτη» και η «Πιστότητα του Πελάτη» δεν είναι έννοιες ταυτόσημες, ωστόσο συνδέονται στενά. Η «Πιστότητα του Πελάτη» πρέπει μακροπρόθεσμα να είναι ο στρατηγικός στόχος κάθε οργανισμού που επιδιώκει βιώσιμη ανάπτυξη. Όσο περισσότεροι είναι οι πιστοί πελάτες ενός οργανισμού τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάπτυξη και η κερδοφορία του.
Περισσότερες πληροφορίες για το Master Class Workshop, μπορείτε να δείτε στο www.all-about-loyalty.com. Το tilegrafima business report θα είναι εκεί για να σας μεταφέρει τη σοφία του Chris Daffy!