No expensive Brands, just Food Honesty Priced. Αυτό είναι το moto των easyFoodstore, που αποτελεί τον τελευταίο κρίκο των 13 εταιρειών της αλυσίδας της easy.com του Στέλιου Χατζηιωάννου.
Η φιλοσοφία των easy για τον γνωστό Κύπριο επιχειρηματία, δεν είναι μόνο business αλλά και τρόπος ζωής. Πριν μερικά χρόνια άφησε την Porche για ένα Smart και πλέον οδηγεί ένα Prious.
Πολλοί τον κατηγορούν ότι για κάθε επιχειρηματικό του εγχείρημα, είχε το αβαντάζ της χρηματοδότησης. Ο ίδιος δεν το αρνήθηκε ποτέ. Όμως αυτό όμως από μόνο του είναι αρκετό; Στην περίπτωση του easy Stelios κάθε άλλο. Κάθε επιχειρηματική του κίνηση ήταν αποτέλεσμα διεξοδικών αναλύσεων, προσεκτικής μελέτης και απόρροια επιχειρηματικής ευφυΐας, η οποία φαίνεται ότι είναι κληρονομική.
Έτσι μετά την Stelmar και τις εταιρείες easy: easyJet, easyCar, easyCarclub, easyHotel, easyAir, easyBus, easyVan, easyOffice.co.uk, easyPizza, easyGym, easyMoney, easyProperty, easyCoffee.eu, easyMobile, easyBookings, ήρθαν και τα easyFoodstore. 76 προϊόντα στην τιμή των 0,32€! Το πρώτο supermarket άνοιξε πιλοτικά στην συνοικία Park Royal του Λονδίνου, όμως φιλοδοξεί να αποτελέσει τη ναυαρχίδα των επόμενων supermarkets, τα οποία θα επιδιώξουν να μπουν δυναμικά στον κλάδο των discount, κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο αγοράς από τους ανταγωνιστές Asda, Tesco, Sainsboury και Morrrisons.
Δεν είχαν όλες οι ιδέες του Stelios την ίδια επιτυχία. Πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι τα easyFoodstore θα έχουν την τύχη των easyCinema, των easyCruise ή των easy4Men. Ο χρόνος θα δείξει. Ένα είναι όμως σίγουρο. Ότι εμείς θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε τον easy Stelios, καθώς κάθε επιχειρηματική του δραστηριότητα αποτελεί και ένα case study για τα καλύτερα πανεπιστήμια.
Keep going Stelios, keep easy!