ΤΑΞΙΔΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT.
Καλύτερος τίτλος δεν θα μπορούσε να δοθεί για το εξαιρετικό συνέδριο που διοργάνωσε η SECRETKEY * την 14 Μαΐου στο Κτήμα Πεντελικόν.
Στην εποχή της δημιουργικής ασάφειας, η αφρόκρεμα των στελεχών της ελληνικής επιχειρηματικότητας, είχε τη τύχη να ενημερωθεί για τη δημιουργική σαφήνεια του customer experience.
Η οργάνωση της SECRETKEY ήταν έτσι δομημένη, ώστε οι συμμετέχοντες να προσαρμόσουν τις διαλέξεις στις δικές τους εμπειρίες και να αντιμετωπίσουν τη δική τους εταιρική καθημερινότητα, σε ότι αφορά τη φιλοσοφία συμπεριφορά, κουλτούρα και εξυπηρέτηση των πελατών. Τα στελέχη που συμμετείχαν, εξοικειώθηκαν με τις σύγχρονες πρακτικές που αφορούν στις εμπειρίες πελατών-καταναλωτών, σε ένα συνέδριο το οποίο συνδύαζε ένα κλίμα ομαδικότητας, πειραματισμού και βιωματικής εμπλοκής.
Σε αυτό βοήθησαν και οι ομιλούντες από κορυφαίες επιχειρήσεις όπως το The Mall Athens, η τράπεζα Πειραιώς, η εταιρεία ΚΑΥΚΑΣ κ.α., αλλά και ξένοι ομιλητές experts του θέματος, όπως ο εξαιρετικός Richard Beevers, Chief Executive Customer Plus, Award Customer Service Expert (UK) και οι χαρισματικές Karen Haller, Applied Color Psychology Specialist και Elena Marinoni, Trend forecaster, Strategic marketing specialist.
Από τα πάρα πολλά ενδιαφέροντα που ακούσαμε, θα αναφέρουμε ότι το 68% των καταναλωτών, εγκαταλείπουν μία επιχείρηση αν δεν μείνουν ικανοποιημένοι από την αντιμετώπιση και τη συμπεριφορά της. Ο στόχος λοιπόν για τις σύγχρονες επιχειρήσεις, είναι να κάνουν τους πελάτες τους να ερωτευτούν την επιχείρηση που επιλέγουν και η επιχείρηση με τη σειρά της, για να τους κρατήσει μόνιμα στο πελατολόγιό της, δημιουργεί τις μοναδικές-WoW εμπειρίες. Γιατί όταν η εμπειρία του καταναλωτή είναι καλή, λειτουργεί ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις.
* Η διοργανώτρια SECRETKEY Sales and Service Experts, είναι εταίρος του διεθνούς οργανισμού Porter Henry & Co.