Στον καταλυτικό ρόλο της «Προώθησης των Πόλεων» για την ανάπτυξή τους, εστίασε το «2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing + Branding Τόπου», που διοργανώθηκε στη Λάρισα από 31 Μαρτίου έως 2 Απριλίου, από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας και σύμβουλο οργάνωσης την ALPHA MARKETING.
Το συνέδριο απέδειξε, ότι το Marketing & Branding Τόπου μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης το οποίο προσδίδει συγκριτικά πλεονεκτήματα στις τοπικές κοινωνίες, βοηθά στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών, καθώς αποτελεί ένα στρατηγικό εργαλείο για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων. Σε συνδυασμό δε με την προβολή των προορισμών στο πλαίσιο της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, η κάθε περιοχή μέσω του «Marketing των Τόπων», μπορεί να αναπτύξει μία ιδιαίτερη δυναμική για προσέλκυση νέων κατοίκων, τουριστών και επενδυτών.
Οι εισηγήσεις που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του 3ήμερου Πανελληνίου συνεδρίου το οποίο συγκέντρωσε την αφρόκρεμα των επιστημόνων του είδους, αναφέρονταν σε διαφορετικά πεδία και εξειδικεύσεις όπως στην πολεοδομία, τη χωροταξία, την περιφερειακή ανάπτυξη, την αρχιτεκτονική, την κοινωνική και οικονομική γεωγραφία, την αειφόρο διακυβέρνηση, τη διπλωματία, την πολιτιστική και τουριστική ανάπτυξη κ.α.
Ιδιαίτερη μνεία θα κάνουμε στις εισηγήσεις του Αλέξιου Δέφνερ, καθηγητή του τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (ΤΜΧΠΠΑ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας -Προέδρου της Επιστημονικής και Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου και του καθηγητή Θεώδορου Μεταξά, ομοίως καθηγητή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, οι οποίοι αποτελούν ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η πανεπιστημιακή κοινότητα στην Ελλάδα για το Marketing Τόπου και 2 από τους κορυφαίους επιστήμονες σε Ευρωπαικό επίπεδο.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Λάρισα ως φιλοξενούσα πόλη, ήταν η μια από τις δυο πρώτες πόλεις στην Ελλάδα που εκπόνησαν ένα Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ, αναγνωρίζοντας έτσι την ανάγκη για εξωστρέφεια της εικόνας της στο νέο διεθνοποιημένο περιβάλλον. Το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ Λάρισας εκπονήθηκε από το Εργαστήριο Τουρισμού, Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής του Τμήματος ΤΜΧΠΠΑ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με Επιστημονικό Υπεύθυνο τον Καθηγητή κ. Αλέξιο Δέφνερ.
[irp posts=”121966″ name=”Οικονομία: Λουκέτο” σε πάνω από 8.500 επιχειρήσεις το πρώτο τρίμηνο”]
Θα κάνουμε επίσης μνεία, στις εξαιρετικές παρουσίες των ξένων προσκεκλημένων για τις εξαιρετικά καινοτόμες προσεγγίσεις τους και συγκεκριμένα τον Roger Pride από την Ουαλία (Διευθυντής Marketing του Γραφείου Τουρισμού της Ουαλίας), καθώς επίσης την Magdalena Florek, (καθηγήτρια Marketing του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Poznan’ της Πολωνίας).
Για περισσότερες πληροφορίες επί των πεπραγμένων του συνεδρίου, καθώς επίσης για το Place Marketing, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ALPHA MARKETING, σύμβουλο διοργάνωσης του συνεδρίου και εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων στο Marketing Τόπων (www.alphamarketing.gr, τηλ. 2410 235 435).
Το Tilegrafima Business Report, ευχαριστεί θερμά τους διοργανωτές για τη δυνατότητα παρακολούθησης των εργασιών του Συνεδρίου.