Τηλεθέαση
Χτύπησαν κόκκινο τα μηχανάκια μέτρησης της Nielsen… Τη νύχτα της Τρίτης, η εκπομπή Αυτοψία φιλοξένησε μια συνέντευξη που συζητήθηκε πολύ. Ο Αρτέμης Σώρρας συνάντησε τον Αντώνη Σρόιτερ, μοίρασε ευρώ, χαστούκια και κλωτσιές και συγκέντρωσε όλη την τηλεθέαση στον Alpha.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η Αυτοψία σημείωσε μέσο όρο στο γενικό 26,1% και στο δυναμικό κοινό 29,2%. Ιδιαίτερα εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις της εκπομπής στα επί μέρους κοινά. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι στους άντρες ηλικίας 15-34 «χτύπησε» 37,6%! Νούμερο εντυπωσιακό για βραδινή ενημερωτική εκπομπή, γράφει το zappit.gr.
[irp posts=”107933″ name=”Χατζηνικολάου εναντίον Σρόιτερ – Ποιος κέρδισε την πρώτη μάχη;”]
Στην κορυφή των trends στο Twitter βρέθηκαν τα: #autopsia, Σώρρα και Σρόιτερ.
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ